Freitag, 27. Juli 2007

Nasil baslasak, nereden baslasak???

Selam sevgili arkadaslar,
bu kadar kolaymis demek ki bir blog sahibi olmak. Bundan sonra bende sizlerin arasina katilmis bulunmaktayim. Insallah bundan sonra hep beraber güzel tarif ve hikayelerle sizlerle beraber olacagim. Kendimi tanitmak gerekirse kisaca sunlari söyleyebilirim: Ben 31 yasinda ve 10 yillik evli bir bayanim. 8 yasinda cok tatli kara kuru bir kizim var ve cok büyük bir ailemiz var. 4 tane daha kardesleriminde birer tane cocuklari var. Onlardan da bol bol anlatacaklarim var sizlere. Simdilik bu kadar yakinda zaten bol bol görüsürüz. Hoscakalin

1 Kommentar:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com hat gesagt…

Çok güzel bir blog olmuş tebrikler. Elda'yı da Çilekli Zebra'nın yanında gördüm. Pek tatlı. Allah bağışlasın...

Related Posts with Thumbnails

Hakkimda

Mein Bild
Merhaba! Cocuklugumdan beri baska insanlarin tencerelerinde neler piser veya buzdolablarinda neler neler var diye merak etmisimdir. Yakin oldugum insanlarin iste bu yerlerini de cekinmeden karistirmisimdir. Simdi ben büyüdüm, fakat meragim yine devam ediyor, bu yönümle de yine bir yanim cocuk kalmis sanirim. Simdi bu meraktan yola cikarak bende kendi mutfagimda sevdiklerim icin hazirladiklarimi kendi penceremden sizlere göstermeye calisacagim ve bu yolda hep birlikte ilerlemeye devam edecegim.

Benim Ayciceklerim

Benim Ayciceklerim

Follower

BLOG MANSET

Kategorilerim

Meine Blog-Liste