Montag, 1. Februar 2010

ALMANYA BLOGCU BULUSMASI 2010









Merhaba arkadaslar,
sabirsizlikla ve büyük bir merakla beklenen 1. Almanya Blogcu Bulusmasini bugün Dortmund kentinde gerceklestirmis olduk.

Sevim arkadasimizin ugrasilari sonucunda hep beraber cok güzel bir gün gecirdik. Toplam 5 saat birlikte gecirmisiz, hic haberim olmadi zaman su gibi akip gitmisti, ama emin olabilirsiniz ben bir 5 saat ve fazlasini daha rahatlikla sizlerle sohbete devam edebilirdim.

Kar-kis-kiyamet demeden uzak mesafelerden gelen arkadaslarima da buradan bende bir kez daha tesekkür etmek istiyorum, burada cetin kis sartlari bildiginiz gibi degil, Almanya son yillarin en sert kislarindan birini yasiyor ve bizler böyle bir ortamda biraraya gelmeyi basardik, tekrar tekrar sagol Sevim'cim. Iyi ki de bu bulusma tarihinde israr etmissin:))

Bulusma yerimizde cok rahatti, Öz Gaziantep Restaurant Dortmund calisanlarina da buradan cok tesekkürler. Bizler gayet rahat ve güzel bir ortamda, cogunlukla kahkahalarla dolu sohbetimizde hic rahatsiz olmadik ve güzel bir yemekle bugünü taclandirdik.

Ben en yakinda oturan blogcu olarak (Dortmund bana sadece 30 dakika mesafede) bir nevi de ev sahibligi yapmak istedim ve bir aksam önceden ananasli ve hindistan cevizli cheesecake hazirladim ve bu cheesecake'i de yemekten sonra kahvelerimiz esliginde bir güzel yedik.

Günün en büyük sürprizini bence yine sevgili organizatörümüz Sevim yapti bizlere. Bulusmaya katilan tüm arkadaslara güzel bir armagan hazirlamisti. Sevim'cim miss kokulu kahveyi valla icime ceke ceke geldim eve, tekrar cok tesekkür ederim canim benim. Servis tabaginda da eminim daha nice nice güzel mamalar hazirlayip fotograflayip blogumda yayinlayacagim.

Bulusmaya katilan arkadaslarim sirasiyla:

Sevim'in Sayfasi - Sevim

Bir Dilim Bir Tutam - Serap

Petunyalarim - Filiz

Eya's Cookies - Zehra

Peynir Hösmelimi - Meral

Ikizlerin Annesi - Ayse

ve bendeniz.


Hic tanismadigim insanlarla böyle güzel bir sohbet ortamini paylasmak cok keyifliydi. Hepinizden cok güzel "elektrik" aldim ve tanistigima cok memnun oldum.

Umarim bir dahaki bulusmalarimizda katilim daha da fazla olur ve baska baska arkadaslarla da tanisma imkani dogar.

Hepinize güzel bir hafta baslangici diliyorum.

Kommentare:

peynir hösmelimi hat gesagt…

Günaydin canim.
Harika eglenmisiz degilmi?
Gece basimi yastiga koyduktan sonra bile hala gözümün önünden geciyordu güzel anlar.
Kevsercim seni tanimak cok güzeldi.
Ara sira yapalim bu toplantilari.
Görüsmek ümidiyle.
Sevgilerle.

karamel mutfak hat gesagt…

ay nede guzel olmustur hep istanbul bulusmasi olmayacak ya blogcularin :))keske burdada blogcularla tanisma firsatim olsa.sicacik selamlar.

SERAP hat gesagt…

Kevsercim bende seni tanidiga cok memnun oldum.Ayrica toplantiya ayri bir tat veren o muhtesem pastan icin bir kez daha tesekkür etmek isterim-Meralin dedigi bibi bende bir tebessüm ve güzel anilar ile yastiga basimi koydum.
Ayrica resimlerin bu arada cok ama cok güzel cikmis...Sevgiler.Ben simdi eve dönmek icin yollara düsüyorum..

Aysel hat gesagt…

selamlar kevsercigim,

nasilsin canim?

ay ben cok üzüldüm ya, ne güzel bulusdunuz hep beraber, meral ilede tanisdin, ne güzel ya :) cok eglenmissiniz belli, keske bend etanisabilseydim...

nasip olmadi :(

canim kendine iyi bak, pastan icin ellerine saglik...

hoscakal.

aysel

MÜNSTER hat gesagt…

Sevgili arkadasim... Seni tanidigima ben de cok memnun oldum... Dedigin gibi beraber harika saatler gecirdik ve hala yüzümde siritik bir ifadeyle dolasiyorum... Sahane pastan icin de ayrica cok tesekkürler, cok keyif alarak yedim.... Canim ben birazdan sana bendeki tüm fotolari yollayacagim... Vaktin oldugunda sen de bana atabilir misin? Sevgilerimle güzel bir hafta diliyorum.

sevimin sayfasi hat gesagt…

kevsercim kar kis demeden geldigin icin cok tesekkür ederim, ayrica o nefis pastayi hazirlayip bize ikram etigin icinde cok tesekkür ederim, sohbetimizi dahada tatlandirdi...
artik bu tür bulusmalari sikca yapariz insallah
kocaman öpüyorum
Not: acilen resim gönderin bende artik yayinlamak istiyorum

Aysel hat gesagt…

canim benim sana bir mail yazmak istiyorum, senin su blogspot mail accountunu syk kullaniyormusun, ona mi yazayim, yada degisik bir mail adresinemi yazayim... buraya yazmak isterdim ama senin yorumlarin direk yayinlaniyor :))

bir gizli soru sorcaktimda :DDD hihi...

Pembe Dusbahcesi hat gesagt…

ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN;

SEVGİLİ ARKADAŞLAR düşbahcesi.blogspot.com ve pembetatlar.blogspot.com TARAFINDAN HAZIRLANMIŞ OLAN HEDİYEŞLE ETKİNLİĞİNE
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ DAVET EDİYORUZ...
1 ŞUBAT 2010- 28 ŞUBAT 2010 TARİHLERİ ARASINDA ORTAK BLOGUMUZ OLAN pembedüşbahcesi.blogspot.com 'DA BAŞLATACAĞIMIZ ETKİNLİĞİMİZDE BİZİ YALNIZ BIRAKMAZSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ...

HAYDİ ARKADAŞLAR HEDİYELEŞELİM KAYNAŞALIM...

DETAYLI BİLGİ İÇİN:pembedüşbahcesi.blogspot.com adresine uğramanız rica olunur...

Keskinli,Ikizlerinannesi hat gesagt…

canim selam
demekki siz bizden sonra 1 saat daha kaldiniz oh masallah yani:))
canim bütün gün isde calisrken hep gözümün önüne geldi dünki konustuklarimiz hep bir tebüsümle calistim bugün:)) en kisa zamdan yine görüsürüz insallah canim sendeki resimlerin hepsini emai ile yollayabilirsen cok sevinirim albüme eklerim hepsini sevgiler

Eya hat gesagt…

Kevsercigim....hala yüzümde bir gülümseme ile sizleri aniyorum. Ne iyi oldu, Sevim büyük sevaba girdi.Cok güzel bir gündü, seni tanidigima cok memnun oldum, insallah yolunu degistirerek sana yük olmadim o gün. Sevgilerimle,

zehra

Serpil hat gesagt…

Hava sartlarina ragmen,cok sükürki sag salim geldiniz ve bulusma gerceklesti,ne güzel...Hepiniz cok mutlu görünüyorsunuz,bu her halinizden belli oluyor.

Insallah tekrarlanir,tekrar görüsmek dilegiyle...

tatlilar gülcandan hat gesagt…

Ben her birinizi kutluyorum bir araya geldiginiz icin güzel bir blusma ben resimlerinize bakmakla yetindim bu sefer issallah bir defaki bulusmaya.
Sevgiler canim öptüm.

NarincE hat gesagt…

Ne hoş bir gün olmuştur. Biz de sizleri görmüş olduk buradan.
sevgiler canım.

atesböcegi hat gesagt…

Ay nasil özendim nasil kiskandim sizleri. Ne güzel bir araya gelebildiniz. Bense resimlere bakmakla yetiniyorum. insallah baska zaman nasip olur. Resimler cok güzel, sohbetiniz belliki sahane, pastanda cok güzel ve lezzetli görünüyor. Eminim afiyetle yemissinizdir. sevgiler canim.

MÜNSTER hat gesagt…

Günaydinlaaaarrr... Öncelikle Umut´a cok gecmis olsun... Bilmemmi canim benim... Cocuklarimizin en ufak problemlerinde bile evde hayat durur... Rabbim onlari hep saglikli, hep mutlu kilsin... Canim benim, seker gibi yorumuna bayildim... Sagolasin... Eger bos vaktin olursa gün icinde, denedigin ve leziz olan bir elmali turta tarifi veya linki atabilir misin? Acilen esimin is yerine birsey götürmem lazim... Söyle üzerine elmalar dizilmis, yumusacik birsey.... Öptümmmm

SERAP hat gesagt…

Kevsercim güzel sözlerin icin tesekkürler.
Biz cok sik iserlohn'a geliyoruz.insallah bir geldigimizde fazla termin filan olmassa bir alo derim...
Öptüm canim

pelince hat gesagt…

Kevsercim umutun doğum günü öncelikle kutlu olsun,yakışıklı ne çabuk büyüdü,maşallah...
buluşmanız harika olmuş,kim kimdir anlamadım ama tüm hanımlar çok güzeldi.. ne iyi yapmışsınız buluşmakla...

öpüyorum...

seolara hat gesagt…

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
Tek Parça izle
Tek Parça izle
tost makinesi
döner makinesi
çay kazanı
Endüstriyel Mutfak
sanayi tipi mutfak
çay makinesi
remtamutfak.net
Döner Makinası
çay kazanı
çay makinası
tost makinası
ızgara
endüstriyel mutfak
Tek Parça izle
Tek Parça izle
cerciko.com

Related Posts with Thumbnails

Hakkimda

Mein Bild
Merhaba! Cocuklugumdan beri baska insanlarin tencerelerinde neler piser veya buzdolablarinda neler neler var diye merak etmisimdir. Yakin oldugum insanlarin iste bu yerlerini de cekinmeden karistirmisimdir. Simdi ben büyüdüm, fakat meragim yine devam ediyor, bu yönümle de yine bir yanim cocuk kalmis sanirim. Simdi bu meraktan yola cikarak bende kendi mutfagimda sevdiklerim icin hazirladiklarimi kendi penceremden sizlere göstermeye calisacagim ve bu yolda hep birlikte ilerlemeye devam edecegim.

Benim Ayciceklerim

Benim Ayciceklerim

Follower

BLOG MANSET

Kategorilerim

Meine Blog-Liste