Sonntag, 2. Dezember 2007

Esra Icin

 

 

 

 

Esra Icin

Insan böyle bir durumda nasil baslamasi gerektigini bilmiyor, ama ben
sevgili Esra'nin yemeginin tarifinin yaninda sizlere kendisinin bana
benim dogum günümü kutlamak icin yolladigi son yorumu da yayinlamak
istiyorum asagida. Bu da zaten kendisinden aldigim son yorumdu:

esra(büyüleyenmutfak) hat gesagt...
merhaba,,

biraz gecikmelide olsa hoooop geldim doğumgününe... kaçırır mıyım?

canım yeni yaşın kutlu olsun, mutlu huzurlu ve sağlıklı geçsin...
30 dan sonra ne kadar hzılı yaş alınıyor di mi yaaaaaaaaaaa

sevgiler

17. November 2007 22:57

Bu benim icin cok önemli, cünkü yazdiklarinda insani buruk eden bir
hüzün vardi sanki. Yazdiklarinda ama gercekten cok da hakliydi. Yani
demek istedigim, hem insani düsündüren hem de gülümseten bir yani var
bu yorumun benim icin.

Kendime sormadan gecemiyorum, ama icine de dogmus olamaz sanirim
bizleri bu kadar kisa bir süre sonra terkedecegi ve Hakk'in rahmetine
kavusacagini.

Burdan tekrar kendisine Allah'tan rahmet, ailesine ve sevenlerine
sabir diliyorum.

Onun simsicacik cani gönülden yorumlarini cok özleyecegim, bu kesin.

Yazilarimizin hüzünlü ve karamsar olmamasi icin dikkat ediyorum,
hepimiz burda güzel birseyleri ayaga kaldirmak icin burdayiz ve
eminim, sonuc cok güzel olacak.

Esra'miz icin bu özel sayi da bende yer almaktan cok mutlu ve gururluyum.

Takip ettimde, yaklasik bir haftadan beri sevgili Selen'in de üzerine
cok yük düsmüstü. Kendisini ve diger arkadaslari bu konudan dolayi cok
takdir ediyorum ve kutluyorum.

Simdi hemen tarife gecelim.

Firinda karisik kizartma:

Malzemeleri:

2 patlican
1 kabak
2 yesil biber
2 patates
1 kirmizi biber
300 gr tavuk eti
1/2 cay bardagi aycicek yagi
kekik, tuz, pul biber
1 kase yogurt

Yapilisi:

Tüm sebzeler ve tavuk küp küp dogranir.
Baharatlar ve yag ile karistirilarak yagli kagit serdigimiz tepsiye konur.
200 derece de pisirilir.
Yogurt cirpilarak (istenirse sarimsak konur) tabaga alinir.
Üstüne firindan cikardigimiz kizartmalarimiz konur.

AFIYET OLSUN!

Bu tarif gercekten cok güzel bir yemek cikardi ortaya, bende ilk defa
hazirladim, ama son olmayacak bu kesin diyebilirim. Firinda kizartma
cok hafif ve lezzetli bir yemek oldu, herkese de tavsiye ederim.

Esra'miz ne iyi etmis de bu tarifi bizlerle paylasmis ve bizlere
geride bir cok güzel seylerle birlikte birakmis.
Posted by Picasa

13 Kommentare:

Nilay Cinisli hat gesagt…

Kevserciğim,
Eminim o yukarılarda biryerlerde onun anısana gösterilen bu emeği,sarfedilen bu güzel sözleri,uğruna dökülen gözyaşlarını,asıl önemlisi şu kısacak hayatında ne kadar büyük bir iş başardığını,ne kadar çok dost edindiğini görebiliyor ve mutlu oluyordur..Mekanı cennet olsun...
Hayatım senin de ellerine sağlık ne kadar güzel uygulamışsın..Tebrik ediyorum cnm...Kucak dolusu sevgiler
Sevgili Elda'yı ve seni öpüyorum

Anonym hat gesagt…

kevserim
ellerine sağlık ne güzel olmuş işte esram kesin görüyordur hepimizi
sevgiyleee

Gönül hat gesagt…

canım ellerine sağlık çok lezzetli olduğu belli..Esramız hissediyor onu ne kadar sevdiğimizi ve herp kalbimizde var olacağını....sevgilerimle

Disalce hat gesagt…

kevserciğim günlük hayatımızdada bizi buruk hatırlatacak kelimeler kullanmıyormuyuz...

mesela eşimize dostumuza ben ölünce şunu yapasın gibi espiri şeklinde konuşmuyormuyuz...

tarifin çok güzel görünüyor...ellerine sağlık....

keskinli hat gesagt…

kevsercim ellerine saglik
esramiz mutlaka bizi görüp duyuordur canim öptüm sevgiler

ab-ı hayat hat gesagt…

Çok istediğim fakat yoğunluktan katılamadığım,katılanları gönülden desteklediğim bir etkinlik oldu.

Eminim onun için yapılan bu güzellikleri hissedip mutlu oluyordur...


Ellerine sağlık.


sevgiler...

Anonym hat gesagt…

Canim ellerine ve o güzel yüregine saglik.Ne güzel bir is yaptiniz.

Esra´nin ani gidisi hepimizi cok üzdü,Mekani cennet olsun....
Kendine iyi bak,sevgiyle ve dostca kal.Güzel bir hafta gecirmen dilegiyle..

NiNo hat gesagt…

ellerine saglik canim benim rek kattin kevgire esramiz cok mutlu oldu eminim

Selin hat gesagt…

Canım benim,
Sen de o kadar içten hazırlamışsın ki Esra'ya yaptığın yemeği, yazdığın her satırda bu hissediliyor. Eminim Esra çok mutludur şimdi.
Ellerine kollarına yüreğine sağlık canım. Sevgiler...

Yaren hat gesagt…

Kevsercim cok güzel seyler yazmisin,cok güzel anlatmisin,yüregine saglik canim.Yemekte gecekten cok lezzetli görünüyor,insal yaparim.Ellerine saglik.

Anonym hat gesagt…

slmlar ziyaretine çok sevindim eklemeye çalıştım ama olmadı nedense ama ekleyeyeceğim şimdi tekrar deneyeceğim :)) balımmutfagım

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

ellerine sağlık canım Esra nur içinde yatsın....

Anonym hat gesagt…

Süpermiş ellerine sağlık

Related Posts with Thumbnails

Hakkimda

Mein Bild
Merhaba! Cocuklugumdan beri baska insanlarin tencerelerinde neler piser veya buzdolablarinda neler neler var diye merak etmisimdir. Yakin oldugum insanlarin iste bu yerlerini de cekinmeden karistirmisimdir. Simdi ben büyüdüm, fakat meragim yine devam ediyor, bu yönümle de yine bir yanim cocuk kalmis sanirim. Simdi bu meraktan yola cikarak bende kendi mutfagimda sevdiklerim icin hazirladiklarimi kendi penceremden sizlere göstermeye calisacagim ve bu yolda hep birlikte ilerlemeye devam edecegim.

Benim Ayciceklerim

Benim Ayciceklerim

Follower

BLOG MANSET

Kategorilerim

Meine Blog-Liste