Montag, 22. März 2010

HEDIYELERIM GELDI!!!



Merhaba arkadaslar,
hepinize cok güzel ve insallah bol günesli bir hafta diliyorum. Bu hafta buraya bahar/yaz gelecekmis, hava tahminleri öyle diyor, bakalim umdugumuz gibi olacak mi?

Son günlerde bloglarda birbiri ardina yayinlanan Pembe Düsbahcesi'nin güzel etkinliginin sonuclarini görmüstüm. Büyük bir heyecanla beklenen güzel hediyem gecen Cuma günü benim bir randevu dönüsümde kapimin önüne birakilmisti, paketi ya komsuma teslim ettiler veya posta görevlisi oraya birakmisti, tam olarak bilmiyorum.

Bildigim bir tek sey var, o da hic tanimadiginiz birisine hediye seciminin nasil zor birsey oldugu. Bu konuda sevgili Pinar ile hemfikiriz, zaten hediye secimimizde de hemfikirmisiz. Pinar'in bana gönderdigi chic sali ve diger Hollanda'ya özgü mumlugu ve anahtarligi da cok severek özel günlerde kullanacagim/takacagim.

Önceden hic bilmedigim bir blog arkadasimi daha tanimis oldum bu etkinlik sayesinde ve buradan da sevgili Pembe Düsbahcesi'ne cok tesekkür ediyorum, bizleri tanistirip kaynastirdigi icin.

Güzel armaganlarin icin buradan tekrar cok tesekkür ederim Pinar'cim.

11 Kommentare:

Unknown hat gesagt…

Kevsercim güzel hediyelerini iyi günlerde kullan.Mutlu haftalar çok öpüyorum...

Unknown hat gesagt…

Kevserim, hediyelerine güzel günlerde kullan canim arkadasim... Sevgilerimle, mutlu, huzurlu bir hafta diliyorum...

pinar hat gesagt…

canim benim begenmene cook sevindiim gercekten bende seni bu vesileyle tanidigim icin cok mutlu oldum.miniklerine kocaman opucukler selametle...

Disalce hat gesagt…

canım güle güle kullan hediyeleri..çok şıklar..

Damak Tadı hat gesagt…

Tatlım güzel günlerde kullan hediyelerini..Arkadaşın çok zevkliymiş ayrıca..)


Güzel bir hafta diliyorum ve öpüyorum seni..Sevgiler..

Atike Momini Ziya hat gesagt…

canm,hediyelerini iyi günlerde kullan.baharın güzellikleriyle dolu bir hafta diliyorum...
sevgiler......

peynir hösmelimi hat gesagt…

Kevsercim senin hediyelerde harikaymis.
Güle güle kullan canim.
Sevgilerle.

bir dilim bir tutam hat gesagt…

Kevsercim sana iki üc gündür ulasmaya calisiyorum.Verdigin tel.numarasi sürekili mesgul....
Hafta sonuda bir mail attim.Adin mi diye soracaktim?
Lütfen bir haber verirsen sevinirim.

vintageduygular hat gesagt…

Güle güle kullan ;)

Pembe Tatlar hat gesagt…

Canım hediyelerini güle güle kullann gerçekten çok güzeller...
Pınarada çok teşekkür ediyorum:D

seolara hat gesagt…

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
cay-makineleri.com

Related Posts with Thumbnails

Hakkimda

Mein Bild
Merhaba! Cocuklugumdan beri baska insanlarin tencerelerinde neler piser veya buzdolablarinda neler neler var diye merak etmisimdir. Yakin oldugum insanlarin iste bu yerlerini de cekinmeden karistirmisimdir. Simdi ben büyüdüm, fakat meragim yine devam ediyor, bu yönümle de yine bir yanim cocuk kalmis sanirim. Simdi bu meraktan yola cikarak bende kendi mutfagimda sevdiklerim icin hazirladiklarimi kendi penceremden sizlere göstermeye calisacagim ve bu yolda hep birlikte ilerlemeye devam edecegim.

Benim Ayciceklerim

Benim Ayciceklerim

Follower

BLOG MANSET

Kategorilerim

Meine Blog-Liste