Mittwoch, 27. Februar 2008

Artik bende dayanamadim ve Nino'nun carsaf böreginden yaptim

















Selam arkadaslar,
haftanin ortasindan herkese merhabalar!
Az kaldi, bu haftayi da bitirmek üzereyiz, gecen hafta oldugum gibi bu hafta da cok yogun günler geciriyorum.

Birde gecenlerde sayfamin sablonunu degistirmistim, degistirmeden önce de sayfanin bir güvenli kopyasini hazirlamistim, sonra sablonu degistirdim ve tüm arkadaslarimin linklerini kaybettim, uzun aramalar da sonuc vermedi. Kopya ile de birseyler de basaramadim, bu gidisle bir yolunu bulamazsam tekrar hepinizi teker teker listelemem gerekiyor, su sebepten dolayi da sizlere ziyaretlerimde aksakliklar olabilir simdilik. Aranizda bu olayin aynisi basina gelenler var mi ve nasil bu durumu kurtardiniz??

Asil konumuza gelelim, gecen hafta bende costum ve hic cesaret edemedigim bir hamur isine giristim, ilk denememe ragmen harika bir sonuc aldim ve bu yüzden de cok mutlu oldum ve simdi de sizlerle paylasmak istiyorum. Nino'cugumuun uzun zamandan beri gözüme kestirdigim meshur carsaf böregini yaptim, hemde ispanaklisini, cok nefis bir börek oldu, kusuruma bakmayin ama övecegim bu sefer. Bu böregi bircok arkadasimda benden önce yapmisti, baktim onlar da cok memnunlar ve börekler dayanilmaz güzellikte bende kollari sivadim ve aksam gec saatlerde giristim islere. Servis halinin resmi yok maalesef, dedim ya, gecenin bir yarisi bittiydi islerim ve sonraki günde de cabucak tüketildigi icin hic bir resim yok elimde.

Hamurunu hazirlamak cok kolay zaten, birde hamurlari biraz actiktan sonra yagliyoruz ya, iste isin sirri bu yaglamada bence, cünkü hamur bu sivi yagi icine emdikce icinde sadece bir tatli kasigi maya olmasina ragmen harika bir sekilde kendini saliyor ve sekile giriyor. Ben aslinda hic carsaf veya sofra bezi kullanmadim, bu börek icin özellikle aldigim cirtlak ve zehirzemberek yesillikteki plastik masa örtüsünün üzerinde kendi ellerimle actim, yuvarladim ve sekil verdim, tabii ki isteyen orijinal haliyle calisabilir. Ben birde sadece ispanak degil de, icine birde yarim yuvarlak kalip beyaz peynir rendeledim, lezzetine lezzet katti valla.

Nino'cum, belki bir gün gelir de bu blog dünyasinda bazi tariflere ödüller dagitilirsa, bence bu böregin kesin bir ödüle layik ve bu güzel tarifi de bizlerle paylastigin icin tesekkürler arkadasim. Tarifi Nino'nun kendi kaleminden orijinal haliyle yaziyorum.

Nino'nun ispanakli carsaf böregi

Malzemeleri:

Hamuru icin:

- 2,5 su bardagi su ve süt (yari yariya)
- 1 tatli kasigi toz maya
- aldigi kadar un
- 1 yumurta sarisi (üzerine)
- 1 yemek kasigi sivi yag (hamurun icine)
- sivi yag (bezelerin arasina sürmek icin)
- tuz

Ic harci icin:

- 1 kg ispanak
- 1 adet büyük boy sogan
- 1/2 yuvarlak kalip beyaz peynir
- siviyag
- tuz

Yapilisi:

1. Öncelikle ispanaklari yikayip, dograyin. Sonra soganlari yemeklik dograyin. Sogani ve dogranmis ispanaklari cig olarak sivi yagla ve rendelenmis beyaz peynirle harmanlayip, tuz ilave edin ve karistirin.

2. Daha sonra derin bir kabin icinde mayayi, 2,5 su bardagi ilik süt ve su karisimi ile eritin. Icine biraz tuz ve sivi yag ekleyip karistirin. Aldigi kadar unla iyice yogurun. Hamurun üzerine nemli bir bez örtüp, yarim saat dinlendirin. Daha sonra hamurdan 6 - 7 tane beze yapin ce tepsiye dizin. Bezeleri merdane yardimiyla pasta tabagi büyüklügünde acin, yaglanmis servis tabagina koyun.

3. Bütün bezeleri bu sekilde acin ve bezelerin hem altini hem üstünü iyice yaglayin, üst üste koyun. Bütün bezeleri böyle acip, yagladiktan sonra carsaf veya sofra bezini yere veya yemek masasina serin. Actiginiz bezelerden birini carsafin üzerine koyun, dikkatlice her tarafindan cekistirerek fotograftaki gibi incecik acin.

4. Ispanakli harctan actiginiz hamurun üzerine serpistirin ve örtüyü kaldirarak hamurun iki tarafini fotograftaki gibi ortada birlestirin. Yagli kagit serilmis veya yaglanmis tepsiye, ister uzunlamasina, ister gül gibi kivrimli olarak yerlestirin. Tüm bezelere ayni islemi uygulayip, tepsiye dizin, üzerlerine yumurta sarisi sürün ve 200 derece firinda üzerleri kizarana kadar pisirin. Pistikten sonra böreklerin üzerine bez örtüp, 5 dakika dinlendirin ve dilimleyip, servis yapin.

Afiyet olsun!!

Kommentare:

serap uzun hat gesagt…

Kevsercigim börekler harika olmuslar.Himmm nefis cok severim böregi hele de ispanakli olunca.
Canim ellerine saglik.

selamlar.

Hasret hat gesagt…

Bayilirim carsaf böregine :) ellerine saglik canim arkadasim cok lezzetli görünüyor , ne güzelde kizarmis öyle! Bende kac zamandir yapsam diyorum, inan bir türlü cesret edemedim, ama en kiza zamanda :) öpüldün canim byeee

nino hat gesagt…

canim benim ellerine saglik begendigine denedigine kolay bulduguna sevindim bitanem dedigim kadar varmis deme :DDD
linkleri kaybetmissin bende hemen herkesin linki var canim ayri bir blog ac takip ettiklerim diye ben ole yaptim cok raht ettim benim takip blogumun adresi http://ninotakipte.blogspot.com/ burayi acip copy paste yap ve butun linkleri kopyala kendi sayfana yapistir sonra eksikler varsa onlari eklersin canim bosuna ugrasma kolay gelsin opucukjlerrrrrrr

yeşim hat gesagt…

kesinlikle harik olmuş canım bi de biz el atığ yapsak çok kolay gibi görünüyor ama bilemiyorum ki
ellerine sağlık
sevgiler

yasaminkiyisindan hat gesagt…

Selam..Ne kadar ince açmışsın bravo valla..Eline sağlık..Bu arada yeni sayfan harika..iyi günlerde bol tariflerde kullan canım:))

eyvahhyemekyandiocakbatti hat gesagt…

canım benim ellerinme sağlık börek harika görünüyor bende yapsam becerebilirmiyim acep bilemicem gayrııı:)) hayatcım benimde linkler gitmişti malesef oturdum tek tek ekledim:((( çok zoruma gitmişti..sende eklicen başka kaçarı yok bebişim....öpüyorum seni kocaman kocaman...sevgilerimle

Beyza hat gesagt…

Kevser'cim börek süper görünüyor. Ispanaklı peynirli böreğe bayılırım ben de. Ama hala cesaret edip de açma börek denemedim. Açamam gibi geliyor nedense. Oklava olayı beni hala korkutuyor :) Ama belki de artık zamanı gelmiştir denemenin :) Ellerine sağlık canım.
Beyza

yeşil kivi hat gesagt…

mmmm, harika görünüyor, ne diyeyim ki...

PINAR hat gesagt…

Kevsercim elerine sağlık, bu böreği denemeli, nino da sen de çok güzel anlatmışsınız.
Sevgilerimle.

ayselce hat gesagt…

selamlar canim

nasilsin?

layoutu degistirdigine pisman oldunmu? az sorunlar yasiyormussun, bunlarda cözülür...

bana sormusdunki birdaha seker hamurunu yaparmisin, cevabim TABI :))

yine denicem ve bu defa dogru yapcam, hemde ayni sekilde Marshmallow ile yapcam :)) bi bakalim hayirlisi...

evet haklisin 1 nisanda ise baslicam, hersey yoluna girer insaALLAH hayirlisi :))

sana hayirli gecekler dilerim...

hoscakal

ayselce hat gesagt…

carsaf böregin süper olmus ellerine saglik canim :)))

sevimin sayfasi hat gesagt…

kevsercim böregin nefis
ispanakli ve peynirli böreklere bayilirim
ellerine saglik canim benim

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

mmmm en sevdiğim börektir çarşaf böreği harika olmuş canım ellerine sağlık...öpüyorum

ezgi uğurlu hat gesagt…

canım işte bu yaaa.evde açma börek gibisimi var ellerine saglık kocaman sevgiler

sofraozlemi hat gesagt…

benimde aynı şey başıma geldi. bende kopyala yapıştır yaptım bi arkadaştan alıp linkleri..eksik olanlarıda araya kendim ekledim cnm..tavsiye ederim..
canım börek nefis gelde beni ye diyor..ellerine sağlık.

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

çarşaf böreği bizim adapazarının meşhur böreğidir çok güzel olur çokta severiz nihancığımın ve sizinde ellerinize sağlık sevgiler canım

semra mutfakta hat gesagt…

Kevser'cim vallahi süpersin tebrik ederim seni.Bende biraz cesaret edemiyorum desem yeridir.Ama senin de yapman beni cesaretlendirdi.Demek tarif tutuyormuş:)nihan duymasın:)ellerine sağlık cnm.süper.

Baharcicegi hat gesagt…

carsaf böregi yagi yiyince incecik carsaf gibi aciliyor,nar gibi kizarmis citir citir olmus yanina sicacik cay offf söylerken bile yutkunmaya basladim eline saglik canim

http://ballkabak.blogspot.com/ hat gesagt…

Ayy bu börekler ne böyle yemede yanında yat misali ellerine sağlık canım enfes olmuş

http://ballkabak.blogspot.com/ hat gesagt…

Ayy bu börekler ne böyle yemede yanında yat misali ellerine sağlık canım enfes olmuş

ebruakin hat gesagt…

Selam canım,
Ellerine sağlık, börekler nefis görünüyor. Tabii Nihan'ın da ellerine sağlık.
Öpüyorum canım.
Sevgiler...

ikizlerinannesi hat gesagt…

canisi selam
börek süper olmus ya ellerine saglik
birini ben aldim
su alttaki pasta varya aynisini dün bende yaptim süper bir pasta ya ellerine saglik hic dayanamam bilirsin sevgiler öptüm görüsürüz

Selcen hat gesagt…

Kevser'ciğim ellerine sağlık canım nefisss.

Sıra bende bende yapacağım bu böreği Nino'nun börek tarifleri ile doluyum:)

Sevgilerimle...

Fulya hat gesagt…

Ya mutlaka kolaydır ama becerebilene.Ellerine sağlık.Çok güzel görünüyorlar.

SevgiSeli40 hat gesagt…

kevsercigim

cok nefis bir carsaf böregi yapmisin eline saglik börek herzaman cok nefis oluyor bununda yapimi cok kolay afiyet olsun

http://hunerlieller.net hat gesagt…

selam harika bir börek olmuş hemde ıspanaklı...bayılırım..tarif çook açıklamalı olmuş teşekkürler...en kısa zamanda deneyeyim..elinize saglık..sevgilerimle..

ugurbocegimleafiyetle hat gesagt…

OOOOOOOO nefis olmuş, nefissss, ellerine sağlık canım...

zerrin - misss hat gesagt…

Vallahi bu böreği her gördüğümde canım çekiyor. Anneciğim pek güzel yapar.. Ben beceremem diye denemedim. Ama yapmak istiyorum.. :))

ellerine sağlık canım benim..

sıcacık sevgilerimle...

www.misssgibi.com

pelincelezzetler hat gesagt…

Kevser bu böreği yapmak herkesin harcı değil,vallahi çok maharetlisin canım.Ellerine sağlık..

Sevgilerimle

tadinadoyamadım-dilek hat gesagt…

kevsercim
börek tekkk kelimeyle harika görünüyor
ellerine sağlık.Benim annem sık sık yapar hiç üşenmez hemde 1 defada 3 tepsi birden.

kalabalık olunca daha mı tatlı oluyor ne biz küçük bir aile olunca
ve evin hanımıda diyet hazırlığında olunca yapılamıyor
ama ağzım sulandı şimdi:)

sevgiyle kal

lavantİn hat gesagt…

Kevser, ellerine sağlık. Ben çok severek yaparım çarşaf böreğini. Maya kullanman farklı geldi, ben hiç mayalı hamurla yapmadım. Teyzemin Uşak'lı kayınvalidesinden öğrenmiştim ben de.
Nefis görünüyor, gözüm kaldı.:)))

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Ayyy şu an canım börek çekti.Harika olmuş böreğin canım ellerine sağlık...

yesildomates hat gesagt…

canım bu ne güzel olmuşş..ellerine sağlık..pişmiş halide miss gibi görünüyo...öpüyorum...görüşmek üzere....

peynir hösmelimi hat gesagt…

Hayatim bu böregin aynisini bende yapiyorum fakat mayasiz.Cokta güzel oluyor tek tek ince yufka acicagima carsaf böregi yapiyorum.Üstelik daha yumusak oluyor.Canim bir dahaki sefere biz bezin üstünde yap.Bak nasil kendiliginden yuvarlanivericek.
Ellerine saglik canim,nar gibide kizarmislar.Offf olsada yesek:(
sevgiyle kal canim arkadasim.

emineninemekleri hat gesagt…

Kevsercim, canim bayildim bayildim adeta. Ellerine saglik canim.

Sevgilerimle
Emine

Mihriban hat gesagt…

Kevser'cim merhaba
canım nasılda güzel kızarmış çarşaf böreği ellerine sağlık sevgiler...

Nilgün hat gesagt…

Valla hic fazla söze gerek yok..Süper olmus
Bende yaparim ailecek cok severiz sadece su kilolar olmasa ah ah kac gramm aldim acaba kevsercigim senin su güzel böregini seyretmekle...


SEVGILER canim iyi geceler

Beyza hat gesagt…

Kevser´cim dün gece rüyamda bu börekten actim. Aynen seninkiler gibi oldu sekli semali. Nasil begenmisim düsün artik. Ama tadina bakamadan rüya bitti :) Artik bu böregi yapmak sart oldu sanirim...Tekrar ellerine saglik canim.
Sevgiler

ebrulitatlar hat gesagt…

Kevser'cim sabah sabah daha kahvaltı etmeden senin bu nefis börekleri gördüm yutkunuyorum vallahi. Ne kadar güzel olmuş. Nar gibinde kızarmış. Çayımda demleniyor. Alıpbir parça kaçıyorum. Daha fazla bakamayacağım. Hadi elceğizlerine sağlık canım arkadaşım. Çok öpüyorum seni, sevgiler, güzel bir hafta sonu diliyorum..

sarımutfak hat gesagt…

slm
börek harika çok iştah açıcı duruyor.ellerinize sağlık

hdidem hat gesagt…

ellerine sağlık canım nefis bir börek olmuş hayırlı cumalar güzel bir hafta sonu geçirmen dileğiyle öptüm sevgiler

Anonym hat gesagt…

Canım çok zahmetli olmasına rağmen, nefis bir börek olduğu kesin..))Görüpde imrenmemek elde değil ki..))


Güzel ailene sevgiler..Kocaman öpüyorum.

Gül/d.tadı

Zerrin hat gesagt…

harika görünüyor bende istiyorum ekmek yapma makinası tavsiye edermisin...

zehra hat gesagt…

ya�as�nnnn hafta sonuuuu......
mutlu haftasonlar�...

pastacirapunsel hat gesagt…

Kevser'ciğim,

O incecik yufkanın tadını hiç bir şeyde bulamayacaksın artık:)) Kurtuluşun yok bundan sonra börekler hep çarşaf böreği olacakkkk.....


Ellerine sağlık canım benim..

Kocaman, sımsıcak sevgiler...

kizilciksurubu hat gesagt…

Canim böregin süper olmus,ilk denemene ragmen gercekten cok basarili bir börek.Ellerine saglik canim.

Muhteremle Afiyetle hat gesagt…

Merhaba Kevser,
Çarşaf böreği nefis görünüyor,ellerine sağlık.
Şablon değiştiriyorken aynı sorun benimde başıma geldi,hem gezi sayfamın hemde yemek sayfamın tüm linklerini tekrar yazmak zorunda kaldım.
Ayrı bir sayfa açıp,linklerini yerleştirdiğinde şablon değişikliğinden etkilenmiyormuş.
Umarım linklerini tekrar yazmaktan daha kolay olan bir yol gösteren bulunur.

OZAY hat gesagt…

Sevgili Kevser ellerine sağlık,pek enfes gorunduler.SEVGİLERİMLE

http://mucizembenibul.blogspot.com hat gesagt…

kevsercim sninde ninonunda ellerine sağlık nefis olmuştur olsada yesek vallahi
iyi hafta sonları canım

Anonym hat gesagt…

güzel olmus börek . Eldaya yazik kardesi yok düsünmüyormusunuz ? Güzel kiziniz kardes istemiyor mu .

NAZLI ARSLAN hat gesagt…

Selam canım,
çok leziz görünüyor bayıldım,ellerine sağlık.
Kocaman öpüyorum
Sevgiler...

suesse-mahlzeit hat gesagt…

selam Kevser hanım

bu sabah dayanamadım bende patateslisini yaptım, evde ıspanak yoktu. Çok güzel oldu, Nino'nun ve senin ellerin sağlık. Fotomakinam bozuk olduğu için bozuk bir resmi eklemeye cesaret edemedim. Haftaya yine yapıcam ve makine alıcam, mutlaka eklerim

ellerine sağlık ;)

Malashicage hat gesagt…

This comment has been removed because it linked to malicious content. Learn more.

belgin hat gesagt…

DUYURUUUUUUU…….
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ "17"



PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 17 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler.........

------------------------------------------------------------------------------------------

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;01.03.2008--09.03.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ*** http://sefertasi.blogcu.com ****
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH.TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "16" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......

Melek* hat gesagt…

ilk yaparken çok zor gibi geliyor gözüne ama çok kolay dimi bende yapmıştım ellerine sağlı

Yaren hat gesagt…

Kevsercim harika görünüyor,yaa benimde haklimda bu güzel carsaf böregi ama ben cezaret edemiyorum.Yani o kadar ince acabilirmiyim,yirtilir diye korkuyorum.Ama denemekte fayda var,yapamasamda kimselere caktirmam hehehhehe.En yakin zamanda yapcam canim.Yalniz seninkiler harika olmus vallahi,ellerine saglik Kevsercim.Sana iyi bir pazar diliyorum,öptüm bebek;)

SERAP hat gesagt…

Kevsercim ne güzel yapipta görüntülemissin.Ellerine kollarina saglik.yyaninda da bir yok iki adi üc bardak cay ile de ne güzel gitmistir degil mi???Blog ile yasadigin sikinti icin üzüldüm.Umarim arkadaslarini ekleyebilirsin.....

Anonym hat gesagt…

Selam canim naber?? Valla kusura bakma uzun zamandir ugrayamadim. Artik ancak haftada bir gecebiliyorum pc'nin karsisina. Gercekten senin tariflerine ve resimlerine bayiliyorum. Yine nefis tarifler eklemissin. Bu carsaf böregine bende niyetlenmistim bir ara ama bana sanki biraz fazla yagli oluyor gibi gelmisti bir kere yedigimde. Belki yinede deneyebilirim :-) Hadi canim iyi pazarlar. Bizim burda hava berbat o yüzden evdeyiz bugün :-) Öptüm bye..

www.blogcu.com/kayserimutfagi

disal hat gesagt…

canım arkadaşım harika görünüyor..ninonun tarifine,seninde ellerine sağlık....

benimde başıma gelmişti...eşim bişeyler yaptı geri getirdi...

eski şablonumun içinden html olan kısımdan arkadaşlarım isimli yeri kopyalayıp yeni şablonun html kısmına yapıştırmıştı.....

valla böyle bişeydi herhalde...
canım inşallah en kısa ve iyi yöntemi bulursun....

öptüm canım...

Asiye hat gesagt…

Hafızasını yitirmiş kişiler gibisin değil mi kevserciğim :)
Ben senin en yakın arkadaşındım dersem inanırmısın acaba :))))))))
Hadi gel mutfağımda neler var bir bak.
Ayrıca bu konu mühim konu, asıl konuya gelelim de ne demek :) yeni şablonun çok güzel olmuş, tebrikler

yildiz hat gesagt…

Sevgili Kevser,ben de sablonumu degistirmistim ve aynisi benim basima gelmisti,bütün linklerim silinmisti.Beni tekrar eklemeyi unutma lütfen.
Nino´nun ve senin ellerine saglik.
Börek nefis duruyor,öylece bana bakiyor...Afiyetler olsun,güzel bir haftaya baslaman dilegiyle sevgiler...

SOFRAM hat gesagt…

Kevser'ciğim ellerine sağlık canım, börek gerçekten muhteşem görünüyor,nefis,uzanıp alasım geldi. Bu gidişle galiba hepimiz ninonun çarşaf böreğini deneyeceğiz. Sizlere afiyet olsun, güzel bir hafta diliyorum, sevgilerimle...

yasaminkiyisindan hat gesagt…

Günaydın..İyi haftalar canım..

ayselce hat gesagt…

selamlar kevsercigim,

nasilsin?

anlasilan seninde hafta sonun yogun gecti, sesin cikmadi... bendede ayni idi :))

umarim iyisindir...

sana ve ailene güzel bir hafta baslangici dilerim...

iyi bak kendine canim,

hoscakal aysel

ayşegülmutfakta hat gesagt…

waaooww süper olmuuşş. iştah açıcı görünüyor eline sağlık!

Yemek Atolyesi hat gesagt…

Selam kevserciğim,
bu ne incelik böyle... maşaallah kırk bir kere !!!
Bu arada uzun zamandır uğrayamamıştım yeni şablon çok hoş olmuş... Ben de değiştirdim umarım seversin.

DANIEL EFE'nin annesi Nagehan hat gesagt…

Boregin cok guzel gorunuyor. Ben de yaklasik bir ay sonra ilk carsaf boregimi yapabilecegim sanirim. Nino'da gordugumde hamuru oyle ince acmanin onun huneri oldugunu sanmistim ama sende de gorunce ikna oldum. Demek ki tarife uyan herkesin boyle bir boregi olabilir. Bugunlerde okulda yaptiklarimi eve getirdigim icin kendi istediklerimi yapmayi kursun bitimine erteledim, gorusmek uzere.

Ilker Erdem hat gesagt…

Sevgili Kevsercigim boregin cok guzel olmus canim ellerine saglik. Ben de birgun annemle denemek istiyorum. Yalniz cesaret edemem cunku. Sevgiler

canan's culinaria hat gesagt…

kevsercigim,
su ispanakli carsaf böreginden sabah sabah canim felaket cekti....
sevgiler,
canan

yasemin hat gesagt…

Çok güzel görünüyor. Ellerinize sağlık. Kokusu buralara kadar geldi sanki..

seo hat gesagt…

Çok güzel olmuşlar ellerine sağlık

Related Posts with Thumbnails

Hakkimda

Mein Bild
Merhaba! Cocuklugumdan beri baska insanlarin tencerelerinde neler piser veya buzdolablarinda neler neler var diye merak etmisimdir. Yakin oldugum insanlarin iste bu yerlerini de cekinmeden karistirmisimdir. Simdi ben büyüdüm, fakat meragim yine devam ediyor, bu yönümle de yine bir yanim cocuk kalmis sanirim. Simdi bu meraktan yola cikarak bende kendi mutfagimda sevdiklerim icin hazirladiklarimi kendi penceremden sizlere göstermeye calisacagim ve bu yolda hep birlikte ilerlemeye devam edecegim.

Benim Ayciceklerim

Benim Ayciceklerim

Follower

BLOG MANSET

Kategorilerim

Meine Blog-Liste