Freitag, 15. Februar 2008

Gec kalan sobe cevaplarim

Selam arkadaslar,

bu sene sizlerin de sayesinde cok güzel bir sevgililer gününü arkamizda biraktik. Bu benim Bloggerci olarak ilk sevgililer günümdü ve ne diyeyim, harika oldu. Baska arkadaslarim neler yaptilar, tatli-tuzlu olsun veya en özellerini, hatta hediyelerini paylastilar bizlerle, ben cok sevdim blogcu olmayi ve sizlerle bu güzellikleri paylasmayi.

Simdi benim daha gecen haftadan tadina doyum olmayan Dilek arkadasimin ve bu haftadan sevgili Peynir Hösmelimi'nden Meral arkadasimin sobe cevaplarini ayri bir post olarak yayinlamak istedim.

Fazla uzatmadan hemen cevaplarima gecelim:

Ve iste bunlar da benim gerceklesmesini istedigim seyler:

1.
Biran önce yazin gelmesini ve bizlerin ailecek güzel bir tatil gecirmemizi. Belki bir gün tüm ailemle birlikte kendi vatanimizda yasamayi.

2.
Kendi icimde sakladigim ve gerceklesmesini cok istedigim olayin en kisa zamanda olmasini, canlarim bunu artik kendi özelim diye icimde tutuyorum kizmayin bana ne olur!

3.
Her anne-baba gibi yavrumuzun iyi bir egitim alip, emin adimlarla meslek hayatinda basarili oldugunu görmek. Ha, birde simdi kizimin önünde olan ve bekleyen ergenlik dönemini en iyi sekilde hayirlisiyla atlatmayi istiyorum tüm ailemiz icin, kendimi hatirliyordum da nelerden gectigimi, onun icin simdiden bu zorlu dönemimizden korkuyorum bile.


Hemen yapabilecegim halde yapmayi neden bekledigimi bilmediklerim:

1.
Cam ve pencerelerimi niye hala silmedigimi, bir haftadan beri burada günesli hava insani adeta davet ediyor temizlik yapmaya ama daha baska ve önemli islerim hep araya giriyor.

2.
E-Posta kutumu eski maillerden niye temizlemedigimi ve bir düzene sokamadigimi.

3.
Kizimin kendisine kücük gelen giysilerini gardrobundan aslinda cok kolay bir is olmasina ragmen arindirmadigimi ve yer acmadigimi.

4.
Vergi iadelerimin evraklarini niye hala düzenleyemedigimi.

5.
Plan yapiyorum kuaföre gitmeye, cogunlukla bunu Cuma günlerine planliyorum, ama Cuma günü de gelince, yine hadi haftaya diyorum ve gidesim gelmiyor, aliyorum benim kizimi da gidiyoruz carsiya gezmeye, bu normal mi sizlerce?


Ve son olarak da dünyaya bir daha gelseydim:

1.
Meslek secimim konusunda daha da bir arastirmaci olurdum.

2.
Yine ben olmak isterdim, yine ayni ese ve aileye sahip olmayi ve simdiki gibi mutlu mesut yasamak isterdim ve tabii ki yine de Elda'nin annesi olmayi isterdim.

3.
Toleransli bir insan olmama ragmen, daha az mükemmeliyetci ve biraz daha sabirli bir yapiya sahip olmak isterdim.

Daha baska birsey aklima gelmiyor, ben kendi hakkimda bazi seyleri bir semaya göre uzun uzun düsünüp yazamiyorum iste, ancak kendi icimden gelirse güzel oluyor.

Ben sizlerin affina siginarak kimseyi sobelemiyorum, cogunuz zaten bunlari bizlerle paylastiniz.

Hepinize güzel bir hafta sonu tatili diliyorum, sevdiklerinizle güzel vakitler gecirin ve hep mutlu kalin!

Selamlarimi yolluyorum ve öpüyorum hepinizi!!

Hoscakalin..

18 Kommentare:

ayşegül mutfakta hat gesagt…

iadeyi ziyarete geldim..:) pozitif bir insansın umarım herşey istediğin gibi olur.

Baharcicegi hat gesagt…

canim cevaplari icten ve dogal olmus.
Ben bu haftaki günese dayanamadim bütün pencereleri sildim tabii perdeleride yikadim,bugün soguktu iyiki yapmisim ardan cikti,darisi sana yardima gelirim bir kosu.
Güzel bir hafta soni dilerim alilenle birlikte

EZGi :)) hat gesagt…

canım cevapların çok hoş olmuş.kcaman sevgiler

Feyza Fidan hat gesagt…

Kevserim, içinden geçen tüm dileklerin, duaların kabul olsun inşallahh..Dünyalar güzeli , güzel gönüllü Kevserim benim..
Öpüyorum Eldoşla seni..

. hat gesagt…

Kevsercigim günaydin canim:)))
Sobe cevaplarina bayildim,gülümseyerek okudum.
Ahhh...su camlar ah:)))
Biz kadinlarin isi gücü kafa arkasinda hep temizli gercekten.
Canim yorumuna tesekkür ederim,cok sagol.
IYI HAFTASONLARI DILIYORUM,SEVGILER.

meleginmarifetleri hat gesagt…

kevsercim inşallah dileğin gerçek olur güzelim o ertelediğin işleride sen halledersin canım senin gibi becerikli birisinden bunlar kaçmaz o senin abarman bence hoşçakal öptüm

Anonym hat gesagt…

merhaba kevser'cim
Tüm istekelrinin bir an önce gerçekleşmesini diliyorum. sevgiler...

peynir hösmelimi hat gesagt…

Canimcim harika cevaplar olmus.hepimizin dilegi degilmi memleket özlemi.Umarim gerceklesir bir gün.öptüm canim:)))

Nilgün hat gesagt…

Merhaba Canim
Tüm Dileklerinin gerceklesmesi dilegim ile...
Karsilikli görüsmek icin Mail adresin gerekli Msn den olabilir mesale.
Sencede münkünse beklerim olurmu?


Sevgilerimle

Anonym hat gesagt…

selamlar kevsercim,

cevaplarin cok hos...

o kücük tefek yapabildigin ama hala hal etmedigin noktalari kafana takma, elbette pencereleri silersin, garderobu bosaltirsin..

bu isler hal edilir :))

dileklerin kabul olur insaALLAH...

sana ve ailene iyi bir hafta sonu dilerim canim...

dün o firmadan arama geldi bana teklif ettiler kabul ediyorummu diye, bend eisi kabul ettim 1 nisanda ise basliyorum ama diger konusmalara gidicem... bi bakalim herseyin hayirlisi...

görüsürüz canim, hoscakal...

ben simdi hazirlanmam gerekiyor, esim beni yemege götürcekmis:))

hadi öptüm seni, bye bye

DİDEM ÖZCAN hat gesagt…

Kevser'ciğim,
Ben de merak ediyorum ne zaman mail kutumu temizleyeceğimi:)) Sen karar verdiğinde haber ver de beraber yapalım şu işi:))))
Canım, tüm dilekleri gerçek olsun umarım....
Koskocaman öpücükler, Elda'ma ve sana....
Sevgiler........

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! hat gesagt…

Merhaba canim, insallah tüm dileklerin dualarin en hayirli zamanda kabul olur... Kendine iyi bak güzelim öpüldün kocaman..byee

pelince hat gesagt…

Daha yakından tanıdığıma memnun oldum....
Tüm dileklerin gerçek olsun.
Çok öpüyorum

anneminkizıyim hat gesagt…

Selamlar canim, nasilsin bende sobbelerime cevap versem ama nerde biriktikce birikti, bende de hic hal yok oturup yazi yazacak, neyse bakalim, kismet ne zamana, artik kimin ne zaman beni sobbeledigini dahi unuttum, senin ellerine saglik Kevsercigim,sevgiler...

yesildomates hat gesagt…

canım cevaplarını çok büyük bir zevkle okudum..çok içtenlikle yazmışsın..sank
i benim içimden geçenleri yazmışsın..her konuda sana katılıyom..özelliklede cam silme konusunda sana çoook çook katılıyom..:))

arkadaşım öpüyorum..iyi pazarlar diliyorum...

Anonym hat gesagt…

Selam caniko, naber?? Insallah iyisindir. Yeni tariflerini bekliyoruz, tenbellesme olurmu.. hadi öptüm, iyi pazarlar, bye..

www.blogcu.com/kayserimutfagi

dogada.blogspot.ru hat gesagt…

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 15 http://nasibim.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır. Akşamüstü sohbetine gelen dostlara, Hanımlarla yapılan günlere, Beş çayına gelen misafirlere, Her biri birbirinden lezzetli tarifler...

_______________________________________________________________________
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;

17.02.2008 - 23.02.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ http://dogada.blogspot.com/ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI, KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK, VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ ''15" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI, TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM. CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI, GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR. BEN SİZE GERİ DÖNÜP, TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. SELAM VE SEVGİLERİMLE...

dogada.blogspot.ru hat gesagt…

çok değişik bir kurabiye olmuş bir adapazarlı olarak patatesi çok severim çok güzel olduklarından eminim sevgiler canım

Related Posts with Thumbnails

Hakkimda

Mein Bild
Merhaba! Cocuklugumdan beri baska insanlarin tencerelerinde neler piser veya buzdolablarinda neler neler var diye merak etmisimdir. Yakin oldugum insanlarin iste bu yerlerini de cekinmeden karistirmisimdir. Simdi ben büyüdüm, fakat meragim yine devam ediyor, bu yönümle de yine bir yanim cocuk kalmis sanirim. Simdi bu meraktan yola cikarak bende kendi mutfagimda sevdiklerim icin hazirladiklarimi kendi penceremden sizlere göstermeye calisacagim ve bu yolda hep birlikte ilerlemeye devam edecegim.

Benim Ayciceklerim

Benim Ayciceklerim

Follower

BLOG MANSET

Kategorilerim

Meine Blog-Liste