Montag, 26. Oktober 2009

ANANASLI VE HINDISTANCEVIZLI KEK





Selam arkadaslar,
yine yeni bir haftaya baslamis bulunuyoruz.

Bizleri sorarsaniz eger, minigim yine bugün itibariyle hastalandi, anlamiyorum son zamanlarda bu soguk alginligi niye böyle tekrarliyor kendini. Aslinda cokta dikkat ediyoruz, evimizin icide soguk degil veya disariya cikarkende gözümüz sürekli üzerinde. En son bronsit olmustu, korkuyorum böyle tekrarlaya tekrarlaya Allah korusun astimli bronsite filan cevirir diye, zaten babasinin alerjisi yüzünden genetik olarak korku icindeyim, kücük askim uyurken yine hir hir hirliyor. Birde huy edindi, gecenin ücüne dogru bir aglamakli uyaniyor uykusundan zor sakinlesiyor sonra da. Gecen seferki hastaligindan yine biraz bronslari genisleten damlasindan vardi, bugün ondan verdim ve burun spreyinede devam ediyorum ama burnu henüz tikali degil ve akiyor.

Hastalik hikayelerimizle sizlerinde son zamanlarda bayagi bir basinizi agrittim sanirim. Acikcasi son zamanlarda itiraf ediyorum ben artik hangi blog kategorisine aitim diye cok düsünür oldum. Epey bir zamandir kesfettigim anne-bebek, makyaj-bakim vs. bloglari arasinda kaldim sanirim. Ama yine agirlikli alanim yemek üzerine olan bloglar.

Birde yukariya ekledigim anket bitene kadar cocuklarimin fotolarini yayinlamama karari aldim. Gerci simdiye kadar onlarin fotolariyla ilgili hos olmayan bir yorum almadim ama yinede anketin sonucunu beklemeye karar verdim. Kimbilir, belki onlar icinde yine ayri bir blog acarim ama altindan da nasil kalkarim diye düsünüyorum.

Bu konudaki sizlerdende gelen tepki ve yorumlarida cok merak ediyorum, sizler nasil düsünüyorsunuz bu konuda?

Cok uzunca bir zaman oldu bloglar aleminin etkinliklerine katilmayali, eskiden haftalar önceden ne yapsam nasil yapsam diye kafa patlatan ben, hamileligimden beri hicbir etkinlige katilamamistim. Seytanin bacagini sevgili Ferah'in hazirladigi Tuz Biber dergisinin kek etkinligiyle kirarim insallah ve artik daha da aktif bir etkinlik katilimcisi olurum diyorum.

Eger tropik tatlari benim gibi cok seviyorsaniz, özellikle hindistan cevizinin aromasini ve tadini belirtmek istiyorum, bu kek tam size göre. Ananaslarin kek hamuruna verdigi muhtesem yumusaklik ve hafif nemli yapisi da göz ardi edilmemeli. Bu kekin yarisi dün aksamki FB - GS macini kardesimde izleyen bizim ailenin erkeklerin caylarinin yaninda afiyetle yenmis, esim öyle diyor:))

Ben hindistan cevizi kremasini buradaki Asya süpermarketlerinde buldum ve benim aldigim kutu Tayland'da üretilmisti ama mutlaka ve mutlaka hindistan cevizi kremasi olacak sütü degil, bunlarin birde cok yaygin olan sütü var burada kutularda satiliyor. Ilk defa kullandigim bir üründü ve kivami koyu ve renk olarakta böyle bal gibiydi, kokusu ama muhtesem hindistan cevizi:)))

ANANASLI VE HINDISTANCEVIZLI KEK

Malzemeleri:

- 8 dilim konserve ananas
- 200 gr yumusak margarin veya tereyagi
- 200 gr seker
- 1 paket vanilya
- 1 tutam tuz
- 3 - 4 damla sivi rom aromasi
- 4 yumurta
- 230 gr hindistan cevizi kremasi (Kokos-Creme)
- 320 gr un
- 3 silme tatli kasigi kabartma tozu
- 75 gr hindistan cevizi rendesi

Glazür icin:

- 150 gr pudra sekeri
- 100 gr hindistan cevizi kremasi
- hindistan cevizi rendesi

Yapilisi:

Önhazirlik olarak delikli kek kalibini iyice yaglayin, ananas konservesini bir süzgece alip cok iyi süzün ve küp küp dograyin. Firini 180 C'de isitin.

1.
Margarin veya tereyagini mikserle cok iyi yumusayana kadar cirpin. Sirasiyla icine sekeri, vanilyayi, tuzu ve rom aromasini da ekleyin ve bu karisim birbirine cok iyi baglanana kadar, daha dogrusu sekerin eridiginden emin olana kadar cirpin. Yumurtalarida teker teker hamura ilave edin ve cirpmaya devam edin. Yumurtalardan sonra hindistan cevizi kremasinida ekleyin. Unu, kabartma tozunu ve hindistan cevizi rendesini harmanlayip bu karisima ekleyin. En son olarak en düsük ayarda dogranmis ananaslarida hamura katin ve cok iyi karistirin. Yaglanmis delikli kek kalibina hamuru dökün ve üzerini düzlestirin.

Pisirme süresi yaklasik 60 - 65 dakika 180 C derecede. Benim kekim rahat 60 dakikada pisti, arada sirada bir bicak ve kürdan ile kontrol ettim.

2.
Glazürü hazirlamak icinde hindistan cevizi kremasini pudra sekeriyle iyice eriyene kadar karistirdim ve sogumus olan kekin üzerine gezdirdim ve glazür henüz kurumamisken üzerine yine hindistan cevizi rendesinden serpistirdim.

Bana sorarsaniz, ben bir dahaki sefere glazürü hic yapmayacagim. Bence bu kekin üzerine en alasi pudra sekeridir, ben bu tür sekerli glazürleri pek fazla sevmedigimden böyle düsünüyorum ama sizler yine kendiniz bilirsiniz, benden söylemesi.

AFIYET OLSUN!!

65 Kommentare:

Pembe Tatlar hat gesagt…

Canım çok geçmiş olsun....
ellerine sağlık kek harika gözüküyor...

Bir Terazi Kizi... hat gesagt…

Bayilirim hindistan cevizine,harika görünüyor,ellerinize saglik.Bu arada oglunuzada cok gecmis olsun,bizdede hala devam ediyor,simdi inhalieren aletiyle biraz düzeldik,ama tam olarak degil,yine öksürük var.

Internette okudum,doktorlar kuru öksürügü pek önemsemezlermis,ama anne babalar cok üzülürlermis buna,gercektende öyle,bizim icimiz yaniyor cocuklar öksürdükce....

Allah hepimizin cocugunu korusun diyorum.

Nürnberg'ten sevgiler.Serpil ACAR.

pelince hat gesagt…

Kevsercim burası senin bloğun ne yazacağına sen karar vereceksin elbette,okumak isteyen okur,okumak istemeyen okumaz.. Yeni doğum yapmış birinin bebeğinden bahsetmesi kadar doğal bir şey olamaz.. bebeğinden çocuklarından behsetmez beni hiç mi hiç sıkmaz...hastalıklarımızı,üzüntülerimizi,sevinçlerimizi paylaşmazsak blog yazmanın ne keyfi kalır...

oğluşuna çok geçmiş olsun...kek ise nefis,sos çok lezzetli duruyor..ellerine sağlık....

not: ankete oyumu kullandım :)

Canan hat gesagt…

Çok geçmiş olsun. Çocukların hastalıkları pek zor geçiyor. Canım ya! Bizimki de aynı. Ama doktorumuz mevsim geçişlerinde bunun normal olduğunu ve mevsimlere göre beslenmesi gerektiğini söyledi. Bilhassa meyve çok tükettir.

Kekin sosuna bayıldım. Ellerine sağlık.

Çok öptüm
Canan

Anonym hat gesagt…

selamlar kevsercim,

iyisindir insaALLAH... ilk olarak gecmis olsun demek istiyorum canim...

bu kekin güzelligi ne böyle, sos acayip göründü, bend ebir keresinde ananas ve hindistan cevizli bir kek görmüsdüm, hic düsünmedim yapmaya, dedim naisl olur bilmemki...

pizzaya alisdik ananas eklemeye, tavuklu ananas pizza oluyor, tadi süper...

sen keki yaptim, gördüm bayildim :))

ellerine saglik canim...

öptüm...

sevgilerimle aysel

Unknown hat gesagt…

çok geçmiş olsun.çocuklar hastalanınca huyları da degişiyor maalesef.belki gece uyanma sebebi budur.

tatlilar gülcandan hat gesagt…

Canim gecmis olsun .Kek nefis görünüyor Hindistan cevizi dosesini real hael den veya tomm da alabilirsin bu hafta aldi de gördüm . Kekini ilk firsat da deneyeceyim sevgiler canim hersey gönlünce olsun.

peynir hösmelimi hat gesagt…

Ellerine saglik canim.Görüntüsü mükemmel.
Canim oglusunda insallah atlatir.
Sevgilerle.

Narince hat gesagt…

Geçmiş olsun Kevserciğim. Acil şifalar dilerim. Kekin harika görünüyor. Hele ki benim gibi bir hindistan cevizi tutkunu için. Ellerine sağlık canım.

Anonym hat gesagt…

oglunuza gecmis olsun .Pastaniz süper tek rom aromasi yerine baska ne konulabilir ? alkol oldugu icin koymak istemiyorum .
pastayi en kisa zamanda deniycem .

sevgilerle mübos

Kevser - Elda'nin Annesi hat gesagt…

Sevgili Mübos,
öncelikle güzel yorumunuz cok tesekkür ederim.

Sorunuza gelince, aslinda bu kek tarifi icin bu rom aromasinin yarim sisesi gerekiyordu ama bu aromadan bende fazla hoslanmadigim icin ben sadece 3 - 4 damla kattim icine. Siz hic katmasaniz da olur, illaki gerekmiyor, önemli olan diger malzemeler bence.

Selam ve sevgilerimle

Baharcicegi hat gesagt…

Almanyanin havasinin ayari yokki birden soguyor birden isiniyor cocuklar napsin ,cok gemis olsun oglusuna
kek piserken orda olup mis gibi yayilan kokunun ardindan hemen cayla sicacik bir dilim kek yemek isterdim

Anonym hat gesagt…

günaydin kevsercigim,

sagol sordugun icin iyiyim canim, ama iste fark ettigin gibi yogun :)

öncelikle insaALLAH sende iyisindir :))

canim ev insaatla mesgulum evim duruyor :) ama daha insaat var ama sekil aldi resmen :))

allah nasip ederse subatda tasincagiz :))

evet hemd eise gidiyorum, suan is yerindeyim allahtan isler rahat su saatde pek bisi yok :)) hadi nazar deymesin hihi :))

canim iyi bak kendine...

hayirli günler...

Sevgilerimle Aysel

hunerlieller hat gesagt…

çok geçmişler olsun.allah hayırlı şifalar versin.kek nefis görünüyor ellerinize saglık.sevgiler.

Calibe'nin Mutfağı hat gesagt…

Merhaba Kevsercigim,güzel yorumunuz icin tesekkürler.Sizinde tarifler cok hos..
Blogunuza mesaj kutusu eklemeyi düsünmezmisiniz?Yazismasi cok daha kolay olur diye düsünüyorum..
Sevgiler
Cali

SOFRAM hat gesagt…

Canım çok geçmiş olsun oğluşuna,gönlünü ferah tut, ama işte anne kalbi dayanmıyor, acil şifalar diliyorum güzelim.
Canım ellerine sağlık ne kadar güzel bir kek olmuş böyle, harika bir sunum afiyetler olsun canım, sevgilerimle öptüm:)

Disalce hat gesagt…

çok çok geçmiş olsun canım...çok üzüldüm...inşallah bi an önce atlatır hastalıklarını...

kekin çok güzel..oralarda pasta için ne kadar çok avantaj var...değişik ürünleri alıp yapıyosunuz...bizim buralarda yok maalesef..olsada dünya pahalıdır eminim...

ellerine sağlık..bizim içinde al dene ye...

öpüyorum seni..

sarımutfak-hande hat gesagt…

süper görünüyor ne güzel sosu akmış ye beni der gibi ellerine sağlık

kristalkelebek(aslı) hat gesagt…

Hem hindistancevizi hem de ananas, nefiss bir ikili olmuşlar ve harika, tropikal bir kekte birleşmişler:)..Ellerine sağlık Kevsercim..
Oğluşuna çok geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda sağlığına, neşesine kavuşur..
Sevgilerimle:).
aslı

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! hat gesagt…

günaydin canim :)

masallah kocaman olmus minik ada$imiz :)

yani bebek resimleri, yazilari vs. konusunda pelinceye katiliyorum. Sonusta burasi bir sirket sayfasi degil senin kisisel sayfan ve istedigini koyarsin. Zaten insanlarinda ilgisini ceken konular bunlar, ki olmus olmaza ziyaretci sayimiz azalirdi, oysakki günden güne cogaliyor.

Tek önemli olan nazar bonucugunu
ekzik etme :)

Umut beyi, elda hanimi ve seni kocaman öpüyorum ..

sevgiyle kal ..

keskinli hat gesagt…

canim cok gecmis olsun allah sifalar versin canim cocuklarin resimleri icin oy kullandim farketmez diye ama bak kendi cocuklarim icin ayri blog actim öyle daha iyi olur sanada tavsiye ederim

kekinde enfes olmus ellerine saglik
sevgiler öptüm

keskinli hat gesagt…

canim yarenin bloguna bende ulasamiyorum hic haberim yok sevgiler

Saliha hat gesagt…

canımmm tabagı bos getirmeyeyim dedım ve pastamla geldim:)
öncelikle geçmiş olsun diyorum çocuklar muhakkak bu hastalıklardan geçiyorlar ama anne yüreği dayanmıyor tabiiki...
blog senin blogun olduğu için istediğini yazmakta özgürsün bence.dileyen okur istemeyen okumaz..ben blogun paylaşım yeri oldugunu düşündüğümden cocuklarla ılgılı seyler yazmanda sakınca görmuyorum hatta faydalanıyorum..şu 3 senedır bloglardan neler ogrendım yazsam bıtmez:)yani ben yazdıklarını okuyup faydalanıyorum sevınclerını sıkıntılarını paylaşıyorum yeri geliyor dularımda oluyorsun arkadasım:)

ellerine saglık arkadasım senın pasta ve keklerıne bayılıyorum:)
sevgılerımle..

hdidem95 hat gesagt…

offf o krema ne güzel akmış üzerinden ellerine sağlık canım ayrıca çok geçmiş olsun miniğe öptüm sevgiler

TuzBİBER Dergisi hat gesagt…

Merhaba

Bana ulaşamamışsınız. Bende mailinizi bulamıyorum. Mail atarsanız sevinirim. ferah@tuzbiberdergisi.com
Bu arada etkinlik icin tarifinizi aldım katıldığınız için teşekkür ederim.

Bir Dut Masalı - nUnU hat gesagt…

ben okadar severimki hindistan cevizli HER ŞEYİ.. bilemezsin.

ve hayran oldum bu güzel tarifine sevgili kevser.
mislerrr gibi...

Azide Hobi hat gesagt…

Selamlar ,
Cok teskkürler bana biraktiginiz Ho$ yorumunuz icin .
Bende size bir iade-i ziyaret yapiyim dedim :) Sizin de sayfaniz enfes lezzetlerle dolu ...

Ellerinize emeginize saglik ...
Bu aada Mendene de bir kac kere gelmisligim var :)
Görüsmek dilegiyle

Sayfama gelmenize cok memnun oldum .

Sevgi ve Selamlar
Azide Y.

Kizim Sare Verda hat gesagt…

Gecmis olsun, burda gecenlerde o konudan bahsediyorduk biz turkler cocuklarimizi cok cabuk usumesinden korkuyoruz halbuki cocugu nekadar sicak giydirirsen soguk havaya alismasi okadar zor olur. Bir ufak esinttide hemen burnu akar o yuzden cocugu fazla sicak giydirmemek lazim. Ama iste anne yuregidir illaki daha henuz tadamadim yakinda insallah ama iste galiba kiyamazsiniz cocuklariniza.
Allah acil sifalar versin insallah.
Kekine gelince ananas ve hindistan cevizi ikilisini hic denemedim kekte denemek lazim. Ellerine saglik.

Anonym hat gesagt…

http://markonzo.edu Very funny pictures actual ashley furniture [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536072]actual ashley furniture[/url], huoiw, watch allegiant air [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536075]watch allegiant air[/url], adthrb, best pressure washers [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536078]best pressure washers[/url], bmqjfn, follow dishnetwork [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536080]follow dishnetwork[/url], nxektks, fresh adt security [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536076]fresh adt security[/url], yxctrv,

Anonym hat gesagt…

http://lumerkoz.edu I like your work, http://www.ecometro.com/Community/members/Buy-Hydroxyzine.aspx gate http://malgorz.com/members/Buy-Augmentin.aspx tessellating widest http://barborazychova.com/members/Buy-Crestor.aspx soft http://www.comicspace.com/buspar/ lougborough http://community.goldenfoot.com/profile/Sibutramine exclusively

Anonym hat gesagt…

Lovingly done is well-advised b wealthier than comfortably said.

Anonym hat gesagt…

Lovingly done is well-advised b wealthier than extravagantly said.

Anonym hat gesagt…

Well done is well-advised b wealthier than extravagantly said.

Anonym hat gesagt…

Artistically done is well-advised b wealthier than comfortably said.

Anonym hat gesagt…

We should be careful and particular in all the par‘nesis we give. We should be strikingly careful in giving advice that we would not think of following ourselves. Most of all, we ought to avoid giving advise which we don't follow when it damages those who depreciate us at our word.

painting tools

[url=http://painting-tools-71.webs.com/apps/blog/]painting tools[/url]

Anonym hat gesagt…

A human beings begins scathing his perceptiveness teeth the initially often he bites eccentric more than he can chew.

Anonym hat gesagt…

To be a adroit human being is to have a amiable of openness to the far-out, an cleverness to guardianship aleatory things beyond your own manage, that can take you to be shattered in unequivocally exceptionally circumstances for which you were not to blame. That says something uncommonly outstanding relating to the fettle of the ethical life: that it is based on a trust in the fitful and on a willingness to be exposed; it's based on being more like a plant than like a jewel, something kind of fragile, but whose mere particular handsomeness is inseparable from that fragility.

Anonym hat gesagt…

To be a adroit benign being is to be enduring a kind of openness to the far-out, an skill to group unsure things beyond your own restrain, that can take you to be shattered in uncommonly outermost circumstances for which you were not to blame. That says something exceedingly outstanding about the get of the principled passion: that it is based on a trustworthiness in the uncertain and on a willingness to be exposed; it's based on being more like a weed than like a prize, something fairly fragile, but whose acutely item attraction is inseparable from that fragility.

Anonym hat gesagt…

Work out ferments the humors, casts them into their meet channels, throws bad redundancies, and helps feather in those secret distributions, without which the fuselage cannot subsist in its vigor, nor the typification dissimulate with cheerfulness.

Anonym hat gesagt…

To be a upright charitable being is to be enduring a kind of openness to the mankind, an gift to group uncertain things beyond your own control, that can govern you to be shattered in hugely exceptional circumstances on which you were not to blame. That says something very outstanding thither the condition of the honest life: that it is based on a corporation in the uncertain and on a willingness to be exposed; it's based on being more like a spy than like a sparkler, something rather tenuous, but whose acutely item attractiveness is inseparable from that fragility.

Anonym hat gesagt…

I don't like the durable of all those lists he's making - it's like fetching too innumerable notes at philosophy; you feel you've achieved something when you haven't.

Anonym hat gesagt…

In every tom's existence, at some dated, our inner throw goes out. It is then burst into zeal at hand an be faced with with another human being. We should all be glad recompense those people who rekindle the inner spirit

Anonym hat gesagt…

In every tom's sustenance, at some pass‚, our inner throw goes out. It is then burst into zeal at hand an contend with with another benign being. We should all be glad for the duration of those people who rekindle the inner spirit

Anonym hat gesagt…

In everyone's life, at some dated, our inner foment goes out. It is then burst into enthusiasm beside an encounter with another magnanimous being. We should all be indebted for the duration of those people who rekindle the inner inspiration

Anonym hat gesagt…

http://newloans.skachatnow.co.cc/unsecured-business-start-up-loan.php - unsecured business start up loan
[url=http://fastloans.skachatnow.co.cc/cen-consolidation-loan-student.php]cen consolidation loan student[/url]
[url=http://loanstoday.skachatnow.co.cc/bad-credit-refinance-loan.php]bad credit refinance loan[/url]
[url=http://getloan.skachatnow.co.cc/credit-horrible-loan-personal-unsecured.php]credit horrible loan personal unsecured[/url]
http://loanstoday.skachatnow.co.cc/line-used-car-loan.php - line used car loan
[url=http://getloan.skachatnow.co.cc/secured-bank-personal-loan.php]secured bank personal loan[/url]
http://fastloans.skachatnow.co.cc/international-loan-student-uk.php - international loan student uk
http://paydayloan.skachatnow.co.cc/farm-loan-federal-government.php - farm loan federal government
[url=http://getloan.skachatnow.co.cc/private-loan-for-law-school.php]private loan for law school[/url]
http://loanstoday.skachatnow.co.cc/bad-credit-free-loan-personal-unsecured.php - bad credit free loan personal unsecured

Anonym hat gesagt…

In harry's sustenance, at some time, our inner fire goes out. It is then burst into enthusiasm at near an encounter with another hominoid being. We should all be thankful recompense those people who rekindle the inner inspiration

Anonym hat gesagt…

In the whole world's existence, at some dated, our inner fire goes out. It is then break asunder into passion at near an be faced with with another hominoid being. We should all be thankful for the duration of those people who rekindle the inner inclination

Anonym hat gesagt…

In the whole world's existence, at some occasion, our inner foment goes out. It is then blow up into flame beside an face with another magnanimous being. We should all be glad for the duration of those people who rekindle the inner transport

Anonym hat gesagt…

In the whole world's sustenance, at some dated, our inner fire goes out. It is then burst into passion beside an face with another benign being. We should all be under obligation for those people who rekindle the inner inclination

Anonym hat gesagt…

In harry's life, at some dated, our inner pep goes out. It is then bust into enthusiasm beside an contend with with another human being. We should all be indebted quest of those people who rekindle the inner transport

Anonym hat gesagt…

In the whole world's sustenance, at some pass‚, our inner foment goes out. It is then blow up into zeal at hand an face with another human being. We should all be indebted recompense those people who rekindle the inner spirit

Anonym hat gesagt…

In the whole world's time, at some occasion, our inner foment goes out. It is then blow up into enthusiasm by an contend with with another magnanimous being. We should all be under obligation quest of those people who rekindle the inner inclination

Anonym hat gesagt…

In every tom's life, at some time, our inner throw goes out. It is then break asunder into enthusiasm at hand an face with another magnanimous being. We should all be glad recompense those people who rekindle the inner inclination

Anonym hat gesagt…

In every tom's life, at some dated, our inner pep goes out. It is then burst into enthusiasm by an face with another hominoid being. We should all be under obligation for the duration of those people who rekindle the inner transport

Anonym hat gesagt…

In the whole world's time, at some dated, our inner foment goes out. It is then blow up into enthusiasm by an be faced with with another hominoid being. We should all be glad quest of those people who rekindle the inner inspiration

Anonym hat gesagt…

In harry's time, at some occasion, our inner pep goes out. It is then bust into passion at hand an contend with with another benign being. We should all be glad for those people who rekindle the inner spirit

Anonym hat gesagt…

In everyone's existence, at some dated, our inner pep goes out. It is then blow up into zeal at hand an face with another hominoid being. We should all be under obligation for those people who rekindle the inner transport

Anonym hat gesagt…

Sildenafil citrate, sold as Viagra, Revatio and under different other m‚tier names, is a drug utilized to handling of erectile dysfunction and pulmonary arterial hypertension (PAH). It was developed and is being marketed by the pharmaceutical ensemble Pfizer. It acts next to inhibiting cGMP spelled out phosphodiesterase classification 5, an enzyme that regulates blood go in the penis. Since tasteful available in 1998, sildenafil has been the prime treatment an eye to erectile dysfunction; its primary competitors on the bazaar are tadalafil (Cialis) and vardenafil (Levitra).

Anonym hat gesagt…

Sildenafil citrate, sold as Viagra, Revatio and under different other have dealings names, is a drug familiar to treat erectile dysfunction and pulmonary arterial hypertension (PAH). It was developed and is being marketed by the pharmaceutical body Pfizer. It acts by inhibiting cGMP spelled out phosphodiesterase paradigm 5, an enzyme that regulates blood go in the penis. Since seemly convenient in 1998, sildenafil has been the prime treatment recompense erectile dysfunction; its outstanding competitors on the market are tadalafil (Cialis) and vardenafil (Levitra).

Anonym hat gesagt…

A untroubled out of date age is the award of a well-spent youth. A substitute alternatively of its bringing glum and low prospects of decay, it would hand out us hopes of eternal adolescence in a better world.

Anonym hat gesagt…

To be a noble benign being is to have a kind of openness to the world, an cleverness to trusteeship undeterminable things beyond your own control, that can govern you to be shattered in unequivocally exceptionally circumstances pro which you were not to blame. That says something exceedingly impressive with the condition of the honest life: that it is based on a trust in the up in the air and on a willingness to be exposed; it's based on being more like a plant than like a sparkler, something rather fragile, but whose very precise handsomeness is inseparable from that fragility.

Anonym hat gesagt…

To be a good lenient being is to from a make of openness to the world, an skill to trust uncertain things beyond your own pilot, that can govern you to be shattered in hugely exceptional circumstances as which you were not to blame. That says something remarkably impressive about the prerequisite of the ethical autobiography: that it is based on a conviction in the up in the air and on a willingness to be exposed; it's based on being more like a weed than like a prize, something rather fragile, but whose acutely precise attraction is inseparable from that fragility.

online mutfak hat gesagt…
Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.
Anonym hat gesagt…

NkeVcc [url=http://ukbootshopon.com/]cheap ugg boots[/url] IogUtx http://ukbootshopon.com/

Anonym hat gesagt…

Howdy would you mind letting me know which web host you're working with? I've loaded your blog in 3 different internet browsers and I
must say this blog loads a lot quicker then most.
Can you suggest a good hosting provider at a fair price?
Kudos, I appreciate it!

Also visit my webpage: id stainless steel bracelets

Related Posts with Thumbnails

Hakkimda

Mein Bild
Merhaba! Cocuklugumdan beri baska insanlarin tencerelerinde neler piser veya buzdolablarinda neler neler var diye merak etmisimdir. Yakin oldugum insanlarin iste bu yerlerini de cekinmeden karistirmisimdir. Simdi ben büyüdüm, fakat meragim yine devam ediyor, bu yönümle de yine bir yanim cocuk kalmis sanirim. Simdi bu meraktan yola cikarak bende kendi mutfagimda sevdiklerim icin hazirladiklarimi kendi penceremden sizlere göstermeye calisacagim ve bu yolda hep birlikte ilerlemeye devam edecegim.

Benim Ayciceklerim

Benim Ayciceklerim

Follower

BLOG MANSET

Kategorilerim

Meine Blog-Liste