Sonntag, 11. Oktober 2009

KARISIK MAKARNA







Selam arkadaslar,
bizler burada iki günden beri yagan yagmurdan dolayi bir yerlere cikamiyoruz. Nonstop yagiyor mubarek, gecenlerde kendi kendime Agustos ayi'da ne kadar cabuk geldi gecti, yine üzerinden iki ay gecmis ve gitmis, yakinda sene sonuna gelecegiz, zaman nerede kaldi diye düsünüp duruyordum.

30 Eylül'de ailemize bir bebek daha katildi, bunun haberinide burdan vereyim. Benim bir kücügüm olan kiz kardesim 2. oglunu saglikla kucagina aldi, bebegimiz gec bile kalmisti, hepimiz dört gözle gelmesini beklerken, Hakan bebegimiz hayirlisiyla anne-babasina ve Yasin abisine kavustu.

Gecen hafta Umut ve ablasi hastaydi, Umut bronsit olmustu, ablamizda soguk alginligiyla birkac gün yatti. Umut simdi iyilesti Allah'tan, insallah bu hastalik sezonunda fazla hasta olmayiz ama simdiden korkmuyorum degil yani.

Bu aksam dolabimda kalan ve degerlendirilmeyi bekleyen sebzelerden pratik bir makarna yemegi hazirladim, maksadim sadece kalan sebzeleri degerlendirmekti ve böyle birsey ortaya cikti. Bizler cok begendik, hem saglikli diyelim, hemde hafif bir makarna yemegi oldu. Üzerine biraz da rende kasar gezdirirseniz lezzetine lezzet katarsiniz, bizden söylemesi:))

KARISIK MAKARNA

Malzemeleri:

- 500 gr makarna
- 200 gr taze mantar
- 250 gr cherry domates
- 5 tane sivri biber
- 1 dis sarimsak
- 1/2 cay bardagi zeytinyagi
- tuz, karabiber, kekik, feslegen

Yapilisi:

1. Makarnalar bol tuzlu suda haslanirken, genis bir tavanin icine zeytinyagini alin ve üzerine önceden temizlenmis ve dilimlenmis olan tüm sebzeleri ekleyin.

2. Sebzeler biraz suyunu salinca icine bir sarimsagi ezin ve biraz daha tavanin icinde cevirin, ama suyunu tam olarak cekmesin, biraz sulu kivamda olmasi daha iyi oluyor.

3. Tüm baharatlarida ekledikten sonra haslanmis ve süzülmüs makarnalarin üzerine gezdirin bu karisimi ve sicak olarak servis edin. Hepsi bu kadar!

AFIYET OLSUN!!

17 Kommentare:

Baharcicegi hat gesagt…

teyze olmussun gözün aydin canim
cocuklara cok gecmis olsun,burdada yagmur iki gündür yagiyor Almanyanin klasik havasi
makarna hem pratik hem besleyici olmus eline saglik

pelince hat gesagt…

Canım allah analı babalı büyütsün inşallah tebrikler..
makarna nefis ama ben senin oğluşu yesem olmaz mı :) ayy o nasıl tatlı bir şey öyle,maşallah ya.. tombiş tombiş...bol bol gıdığından öp benim yerime :))

ablasınıda unutmuyorum tabii,onuda öperim kocaman..

Anonym hat gesagt…

selamlar canim,

kek snein olsun bak hepsini sana ve ailene getirdim :))

insaALLAH iyisinizdir, ay bu resimler ne böyle, ay yerim yerim yeirm, cok ama cok tatli masaALLAH :))

canim sanada iyi bir hafta baslangici dilerim...

makarnan lezziz olmus, ellerine ve yüregine saglik :))

öptüm canim

Sevgilerimle Aysel

Yaren hat gesagt…

Kevsercim hamaratligin yine hat safada,uzun zamandir blogumla ilgilenemedim ve dolayisiyla sizleride ziyaret edemedim. Izinden yeni döndük sayilir.Firsat ellime gecmisken bu yogunlukta hemenziyarete geldim.gözünüz aydin bebeginiz hosgelmis.Allahim anali babali büyütsün saglik sihatli uzun bir ömür versin.Senin bebisede gecmis olsun canim,masalla bayahi büyümüs,degismis.Eldaya benzemis.Allahim saglik sihat versin.Makarna nefis görünüyor,karnimi aciktirdi.Tüm tadanlara afiyet bal seker olsun.Sana sevgilerimi birakiyorum Kevsercim,öpüldün:)

Betül MUTFAKTA hat gesagt…

Bizim buralardada ayni Almanya havasi var.. Yagmur üstüne yagmur ama sükür bugün yagmur yok, bakalim nereye kadar :))

Makarna çok pratik olmus ellerine saglik..

Bebisin çok tatli masaAllah.. Makarna yerine onu yesek olmazmii :)

Anonym hat gesagt…

Canim, Allah yegenine uzun ömürler versin, anali babali büyütsün insallah.
Makarnan da cok nefis görünüyor, ellerine saglik. Oglusun cok tatli masallah, bakislari yakiyor:), Allah bagislasin canim.
Cok öpüyorum.

tatlilar gülcandan hat gesagt…

Canim Yavrunu öp benim icin cok tatli .SAglik li huzur dolu yasayim huzurunuz hic bozulmasin .Sevgiler öpüyorum .

Unknown hat gesagt…

gözünüz aydın teyze olmuşsunuz ben hiçbir zaman olamayacağım teyze:(
kimi görsem nerde duysam hep hasta çocuklar çok geçmiş olsun
makarna harika görünüyor iştah açan türden yani elleirnize sağlık

Özlem hat gesagt…

Makarnan da süper ama gözümü tombişden alamadım valla :)) çok şeker canım ya

atesböcegi hat gesagt…

ALLAH anali babali büyütsün insallah canim.
masallah Umut kocaman olmus Elda´ya cok benzemis. ALLAH nazarlardan saklasin onlari.
Makarnanin her türlüsüne bayilirim. Harika olmus Kevsercim ellerine saglik. Ama aklim muzlu tiramisunda. Hala aklimdan cikmiyor. Ne nefis görünüyor öyle. öpüyorum seni ve cocuklari canimcim

Disalce hat gesagt…

kevsercim önce sen bebeğini sağlıklı bir şekilde aldın kucağına ,büyüttün bile maşallah...sonra kardeşin almış..gözünüz aydın...inşallah bende sağlıkla alırım ...

senin bebiş ne kadar tatlı olmuş..çok güzel görünüyor..maşallah oğluşa....

makarnan çok güzel olmuş...bana uyar bir yemek..ellerine sağlık...

öpüyorum seni...

Ilker Erdem hat gesagt…

Maasallah ne kadar buyumus oglun.
Makarna da cok guzel gorunuyor. Yumusacik olursa makarnaya bayilirim. Sevgiler

kristalkelebek(aslı) hat gesagt…

Çocuklara çok geçmiş olsun canım. Bu aralar grip, nezle çok fazla benim etrafımda da.
Makarna nefis görünüyor, evdeki malzemeler ancak bu kadar güzel değerlendirilebilirdi. Ellerine sağlık:).
Sevgiler..
aslı

LEMAN hat gesagt…

yoklugumda bolca yenilmiş içilmiş anlaşılan ne güzel mamalar yapılmış afiyet olsun bebişinizde aileside gözünüzaydın allah uzun ömür versin

sevimin sayfasi hat gesagt…

allah anali babali büyütsün insallah canim...
hic sorma bu havalar iyicene beni bunaltdi, bu havalar hic bana göre degil insallah güzel bir sonbahar geciririz...
makarnayi cok severim, ellerine saglik canim

Nilüfer hat gesagt…

Merhaba Kevser hanım,blogunuz çok hoşuma gitti ama doğru dürüst inceleyemedim çok hoş bir blog inşallah en kısa zamanda gelip inceleyip büyük bir zevkle okuyacağım, davetinize icabet etmek için ziyarete geldim..
Bu makarnanızda ye beni diyor, çok nefis bir görüntüsü var, inşallah bu makarnadan en kısa zamanda yapmak istiyorum,ellerinize sağlık..
Sevgilerimle..

online mutfak hat gesagt…
Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.
Related Posts with Thumbnails

Hakkimda

Mein Bild
Merhaba! Cocuklugumdan beri baska insanlarin tencerelerinde neler piser veya buzdolablarinda neler neler var diye merak etmisimdir. Yakin oldugum insanlarin iste bu yerlerini de cekinmeden karistirmisimdir. Simdi ben büyüdüm, fakat meragim yine devam ediyor, bu yönümle de yine bir yanim cocuk kalmis sanirim. Simdi bu meraktan yola cikarak bende kendi mutfagimda sevdiklerim icin hazirladiklarimi kendi penceremden sizlere göstermeye calisacagim ve bu yolda hep birlikte ilerlemeye devam edecegim.

Benim Ayciceklerim

Benim Ayciceklerim

Follower

BLOG MANSET

Kategorilerim

Meine Blog-Liste