Samstag, 4. August 2007

Anne ile kizinin günü!

 

 

 

 

Selam,
bu sabah saat 05.15'te annemleri ve kardesimi silaya dogru yolcu ettik. Elda o kadar cok üzüldü ki dün aksamdan beri onlar gidiyor diye, gece boyunca dogru dürüst uyumadi ve huysuzluk yapti durdu. Aglamalar, sizlamalar zar zor saat sabah dörde dogru uyudu. Ondan sonra bende yatmadim zaten annemleri yolculamak icin bekledim esimle. Esimde zaten saat beste ise gitmesi gerekiyordu. Neyse bizimkiler geldi bizim kapinin önünde vedalastik, annem tabii yine göz yaslarini tutamadi vedalasirken. Arkalarindan su dökmeyi de ihmal etmedik bu arada.

Dün gece Elda'yi sakinlestirmek icin ona bugünlük sinema sözü vermistim. Bu sözden sonra da zaten uyudu, tabii bugün kalkar kalkmaz hemen onu hatirlatti, bizde birkac alis-veris hallettikten sonra babamizi eve biraktik, onun cünkü yorgunlugu ve uykusuzlugu vardi islerinden dolayi. Bizde ana-kiz tuttuk sinemanin yolunu. Aslinda biz Harry Potter'nin son filmine girmek istedik önce, birde baktik yas siniri 12. Ondan vazgecmek zorunda kaldik ve "The Simpsons" larin son sinema filmine biletlerimizi kestirdik. Filme daha 1 saat vardi ve bizde aciktigimiz icin hemen sinema kompleksinin icinde bulunan ispanyol yemekleri agirlikli bir cafe-restauranta girdik ve gördügünüz yemekleri bir güzel yedik. Elda'nin yemegi bir omlet türü icinde degisik sebzelerle hazirlanmisti ve nefisti. Bende kendime gördügünüz gambaslari ismarladim onlarin da tadi cok güzeldi yanindaki sarimsakli ve acili dip soslariyla bir güzel indirdik mideye ve filmin yolunu tuttuk.

Filmde cok eglenceliydi, bol bol güldük, kahkahalar icinde güzel vakit gecirdik kizimla. Sadece arada bir bizimki sikistim dedi, cünkü cok mesrubat icmisti, yemekte de bir kücük sise gazozdan dolayi onu filmin arasinda tuvalete cikarmak zorunda kaldim. Film bittikten sonra mutlu mesut ayrildi sinemadan ve evimizin yolunu tuttuk, eve geldigimizde babamiz halen uyuyordu.

Bu ilk postum ardindan da güzel bir tarifle sizlerle yine beraber olacagim.

Birazdan görüsürüz....
Posted by Picasa

Keine Kommentare:

Related Posts with Thumbnails

Hakkimda

Mein Bild
Merhaba! Cocuklugumdan beri baska insanlarin tencerelerinde neler piser veya buzdolablarinda neler neler var diye merak etmisimdir. Yakin oldugum insanlarin iste bu yerlerini de cekinmeden karistirmisimdir. Simdi ben büyüdüm, fakat meragim yine devam ediyor, bu yönümle de yine bir yanim cocuk kalmis sanirim. Simdi bu meraktan yola cikarak bende kendi mutfagimda sevdiklerim icin hazirladiklarimi kendi penceremden sizlere göstermeye calisacagim ve bu yolda hep birlikte ilerlemeye devam edecegim.

Benim Ayciceklerim

Benim Ayciceklerim

Follower

BLOG MANSET

Kategorilerim

Meine Blog-Liste