Mittwoch, 1. August 2007

 

 
Posted by Picasa

3 Kommentare:

Nilay Cinisli hat gesagt…

Kevsercim merhaba,
Bir sürü güzel şey hazırlamışsın ellerine sağlık..
Yeni tariflerini bekliyorum.
Sevgiler

Kevser - Elda'nin Annesi hat gesagt…

Nilay'cigim merhaba,
yorumunu görünce cok sevindim, malum yeni blog oldugumuz icin pek fazla taninmiyoruz onun icin her yorum sevindiriyor beni. Ben de seni takipteyim ve güzel mamalarla bulusalim derim ben aynen ayni hizla devam edecegim. Send de öyle yap olur mu? Selamlar ve sevgiler, Kevser.

Damak Tadı hat gesagt…

Sevgili Kevser'ciğim,
Çok hızlısın maşaallah sana canım.Yemeklerin harika,sanki kokularını hisseder gibi oldum.))
Ellerine sağlık canım,afiyetler olsun.Diğer lezzetli tariflerinde buluşmak dileğiyle.

Sevgilerle kal.

Related Posts with Thumbnails

Hakkimda

Mein Bild
Merhaba! Cocuklugumdan beri baska insanlarin tencerelerinde neler piser veya buzdolablarinda neler neler var diye merak etmisimdir. Yakin oldugum insanlarin iste bu yerlerini de cekinmeden karistirmisimdir. Simdi ben büyüdüm, fakat meragim yine devam ediyor, bu yönümle de yine bir yanim cocuk kalmis sanirim. Simdi bu meraktan yola cikarak bende kendi mutfagimda sevdiklerim icin hazirladiklarimi kendi penceremden sizlere göstermeye calisacagim ve bu yolda hep birlikte ilerlemeye devam edecegim.

Benim Ayciceklerim

Benim Ayciceklerim

Follower

BLOG MANSET

Kategorilerim

Meine Blog-Liste