Sonntag, 19. August 2007

Kizimin 8. dogum günü

 

 

 

 

Selam arkadaslar,
gün itibariyle "cok yorgunum" cümleleriyle baslamak istiyorum. Fakat bizimkisi tabii ki tatli bir yorgunluk, artik hersey bitti gecti. Dün kizimin 8. dogum gününü arkadaslariyla kutladik. Kizlar saat 1'den itibaren birlikteydiler. Güzelcene yiyip icip elimden geldigi kadar onlari eglendirmeye calistik esim ve ben. Arkadaslarindan birisi bizim karsimizdaki evde oturdugu icin aksam saat 10'a kadar Elda'yi yanliz birakmak istemedi. Kendisi resimlerde var aralarindan en esmer güzeli olan kücük kiz Aylin. Dans, sarki, dogum günü oyunlari derken 3 saat hemen geciverdi. Saat 4'den sonra da erkek kardesim ve onun ailesi ve de diger kiz kardesimi yemege davet etmistim. Bu sefer de yemek hazirliklarina baslandi. Neyse kiz kardesim ve erkek kardesimin esinin yardimlariyla raht bir nefes alip yemege oturduk. Bir güzel yemek yedikten sonra cay, kahve ve pasta faslina gecildi. Bu misafirlerim de bizim yorgun oldugumuzu ima ederek bizi erken saatte terkettiler. Ama ben artik ayaklarimi hissedemez olmustum. Birde 4 tane civil civil kizlari idare etmek hic mi hic kolay birsey degil. Bazilarinin acaip kaprisleri vardi sormayin gitsin. Herkesin gönlünü etmeye calistim elimden geldigince. Bu resimler dogum günümüzden sonra da pastamizin tarifiyle beraber olacagiz. Yemekten resimlerim yok cünkü telasimin icinde unutuverdim.
Posted by Picasa

2 Kommentare:

Nilay Cinisli hat gesagt…

Kevsercim,
Eldanın doğum gününü kutlarım..Allah uzun ömürlü,sağlık,mutluluk ve huzur dolu bir hayat nasib etsin..
Sevgiler

Anonym hat gesagt…

Doğum günü kutlu olsun

Related Posts with Thumbnails

Hakkimda

Mein Bild
Merhaba! Cocuklugumdan beri baska insanlarin tencerelerinde neler piser veya buzdolablarinda neler neler var diye merak etmisimdir. Yakin oldugum insanlarin iste bu yerlerini de cekinmeden karistirmisimdir. Simdi ben büyüdüm, fakat meragim yine devam ediyor, bu yönümle de yine bir yanim cocuk kalmis sanirim. Simdi bu meraktan yola cikarak bende kendi mutfagimda sevdiklerim icin hazirladiklarimi kendi penceremden sizlere göstermeye calisacagim ve bu yolda hep birlikte ilerlemeye devam edecegim.

Benim Ayciceklerim

Benim Ayciceklerim

Follower

BLOG MANSET

Kategorilerim

Meine Blog-Liste