Donnerstag, 31. Januar 2008

Geleneksel Tatlilar Etkinligi ve Keskül

 

 

 


Selam arkadaslar,
yine güzel bir etkinlik icin biraraya geldik. Ben yine biliyordum olacaklari, yine son güne kaldim, hatta ve hatta bir gün gecirdim son katilim tarihini, benim beynime son katilim tarihi 31.01.07 diye kazinmisti, sonradan logoya da bakmadim ve daha dün farkettim gec kaldigimi. Saliha'cim umarim beni bu kücük hatamla affeder ve tarifimi yine de yayinlar, olmazsa da tatli cani sagolsun.

Saliha'cim, sana da bu güzel etkinlik icin kolay gelsin diyorum ve güzel sonuclari dört gözle bekliyorum.

Ben aslinda gec kalmasaydim hamurlu bir tatli hazirlayacaktim, ama kismet degilmis, onun icin cabucak hazirlanabilen ve pratik bir tarifle katiliyorum etkinlige.

Bu güzel sütlü tatlinin tarifini ise Ayse Tüter'in "Ramazan Bereketi" adli yemek kitabinda buldum ve bu tam benlik diyip kollari sivadim.

Haydi buyurun o zaman bakalim neler neler cikmis ortaya...

Keskül

Malzemeleri:

- 1 litre süt
- 1 su bardagi seker
- 1 su bardagi pirinc unu
- 1 su bardagi toz badem
- 1 yumurtanin sarisi
- 1 corba kasigi hindistan cevizi
- 1 corba kasigi dövülmüs antep fistigi

Yapilisi:

1. Sütü bir tencereye koyun. Icine pirinc unu, toz badem, seker, yumurta sarisi ve hindistan cevizini ilave edin.

2. Tencereyi ocaga alip, kisik ateste karistira karistira, dibinin tutmamasina dikkat ederek, kaynatip üzeri göz göz oluncaya kadar pisirin. DIKKAT: Bu asamanin sonunda kivami koyulastigi icin etrafa sicrayabiliyor, lütfen dikkat edin de yanmayin!!!

3. Tatliyi kaselere bölün ve soguyunca üzerlerini antep fistigiyla süsleyip ikram edin.

Hepsi bu kadar, cok kolay.

Afiyet olsun!!!
Posted by Picasa

Kommentare:

Aybike ŞİMŞEK hat gesagt…

Ellerine sağlık Kevser, gerçekten süper görünüyor. İştahımı açtı. Bugün eve erken geldim ve çok açım. Biraz yiyebilir miyim :)

ezgi uğurlu hat gesagt…

canım yaaaa kesküle bayılırım.ne kadarda lezzetli görünüyor.elerine saglık canm
sevgiler

defneylebirlikte hat gesagt…

nefis bir görüntü caım.bakakaldım.şimdi burda olsa hiç bırakmazdım.eline sağlık canım..

sevimin sayfasi hat gesagt…

neden hep sevdigim tatlilari yaparsiz bilmemki
bakarken icim gidiyor yaaaa
süper olmus simdi burda olacakdiki....
ellerine saglik canim

Yaren hat gesagt…

Kevsercim bu aralar bayagi bir hizlisin yani. Ne güzel olurdu simdi bu keskül,kesinlikle hayir demezdim.Cok sahane görünüyor,ellerine saglik canim.Etkikinlik icin cok güzel bir secim ,modern bir tarif bence.Bunu bence cool kaynanalar yapar;)Allahim insal. seni ilerde cool kaynanalardan yapar insa.Bu tabak aliyorum senden ,hakkim olarak canim.SEvgilerimi biraktim Kevsercim,öptüm canim.

SOFRAM hat gesagt…

Kevser'ciğim,çok güzel harika bir görüntü. Nasıl da iştah açıcı duruyor öyle,sütlü tatlılar en sevdiklerimdendir, ellerine sağlık canım, afiyetler olsun, sevgilerimle öpüyorum...

sofraozlemi hat gesagt…

bende keşkülü çok severim..bir tatlı sever olarak:)..ama evde hiç yapmadım hep hazır yedim bide bu tarifle denemeli..ellerine sağlık cnm..
sevgiler..

http://hunerlieller.net hat gesagt…

selam..keşkül nefis görünüyor.eline saglık..sevgiler...

Anonym hat gesagt…

Böyle güzel bir keşkül için teşekkürler. Uzun zamandır uğrayamadım kusura bakma...
Hayırlı bir cuma dilerim...

Burcu(Chaplin Cafe) hat gesagt…

Keşkül dediğin böyle olur :))
Ellerine sağlık!

meleginmarifetleri hat gesagt…

selam kevsercim harika olmuş keşkül ellerine sağlık öptüm canım bayy

peynir hösmelimi hat gesagt…

Eline saglik canim .sunumun cok güzel.iyi geceler:)

yildiz hat gesagt…

Canimmm,ellerine saglik.Cok güzel bir görüntü var su an karsimda.Sona kalmissin ama,degmis..Ayrica tek gün degil,yili da yanlis anlamissin,2007 yi geceli bir ay oldu..
Kendine iyi bak,sevgiler...

serap uzun hat gesagt…

Kevser'cigim sütlü tatlilatirin en alimlisi olmus ellerien saglik canim.

sevgilerimle.

semra mutfakta hat gesagt…

Ellerine sağlık kevser'cim.Bir kupta ben aldım.

guldencehobi hat gesagt…

CANIM YAAA...Cok güzel bir tatli.
Sunumun cok hos,eline sagilik.
Afiyetler olsun size.
IYI GECELER.

Feyza Fidan hat gesagt…

Kısss Kevser ikimizde yapacağımız datluları yapamamışık yani :))))) Allah bizim iyiliğimizi versin, accuk tembeliz zaar hahahhahaha.
Kıss bana bah, gel ikimizde yapmaduğumuz datluları yapıp iki kişilik bir etkinlik düzenleyelim aramuzda hahahahhahahah.Ay öldüm gülmektennn..
Adınıda tembel etkinliği koyalım valla hahah..
Çok öptüm seniii..

Bacım unuttum gülmekten bu arada keşkülün süper olmuş...

nino hat gesagt…

ellerine saglik canim en sevdigim tatlilardandir keskul super gorunuyr

Damak Tadı hat gesagt…

Çok nefis görünüyor Kevserciğim..
Sütlü tatlıları çok sevmeme rağmen, öyle albenili ve kışkırtıcı göründükü,olsa hayır demezdim inan..))Ellerine sağlık tatlım..

Anneciğe selamlar..Öpüyorum kocaman..

Mutlu bir hafta sonu diliyorum..


Sevgiler

ayselce hat gesagt…

Selamlar Kevsercim,

Keskülü cok seven bir aileyiz, hele esim bayilir :))

Türkiyede Dügün Alisveris yapinca, hep Keskül alirdi ve bayila bayila yerdi :))

Ellerine Saglik, insaALLAH iyisindir...

Sana sakin ve sevgi dolu bir hafta sonu diliyorum...

selamlar aysel

Evcilik Lezzetler hat gesagt…

Fıstıklı fıstıklı kimbilir ne nefis olmuştur :)) Ellerine sağlık
Sevgiler...

ebrulitatlar hat gesagt…

Kevser'cim keşkülün çok leziz ve iştah açıcı görünüyor. Ellerine sağlık canikosu. Sevgiler, güzel bir hafta sonu geçirmen dileğiyle..

Anneminkiziyim hat gesagt…

Merhabalar canim, keskül gel beni ye diyor, sen nedersin, ben aldim gidiyorum, ellerine saglik, sevgiler...

Anonym hat gesagt…

HARIKA GORUNUYOR TATLIN CANIM
ELLERINE SAGLIK
GUZEL BIR HAFTA SIONU DILERIM

www.yenitadlar.blogcu.com

pastacirapunsel hat gesagt…

Canım,
Çok severim sütlü tatlıları, hele keşkülü daha çook severim:)Bir de üzerine dondurma koydun mu, deyme keyfime:))
Ellerine ssağlık canım,
Sevgiler......

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ hat gesagt…

ellerine saglik canim pek nefis gorunuyor.bayilirim keskule afiyet olsun sevgilerimi biraktim.

Serap'la turuncu lezzetler hat gesagt…

muhteşem görünüyor canım ellerine sağlık...canım istedi valla:))
öpüyorum

Melek* hat gesagt…

ellerine sağlık ne güzel gözüküyor

GÜL'ÜN MUTFAĞI hat gesagt…

sütlü tatlılar herzaman tercihimdir hafif ve lezetli oluyor sunumunuzda harika elinize sağlık sevgiler

diyalogyemekleri hat gesagt…

hım bayılırım ben bu tatlıya..ellerine sağlık.

Gülden hat gesagt…

CANIM TESEKKÜR EDERIM,SEN BENIM TARAK BÖREYIME BENDE SENIN KESKÜL TATLINA HAYRAN HAYRAN BAKA KALDIK ANLASILAN:)))
Tesekkür ettim canim yorumun icin,iyi geceler.

NAZLI ARSLAN hat gesagt…

Canım Kevser'ciğim tatlın harika görünüyor,ellerine sağlıkk.
Ben bu aralar yokum,kötü birileri blogumla uğraşmış silmiş.Aman canım sen sen ol,blogunu yedekle.Bak ben yedeğini almadığım için şuan hiç bir yazıma ulaşamıyorum.
Şimdi site hazırlıkları içerisindeyim.Blogumu kaybettiğimi farkedince şok olmuştum, ama bir yandanda uzun zamandır istediğim sitemi açacağıma bir sebep oldu.Sadece o kadar emeğime yazıkk oldu,hayırlısı olsun artık ne diyeyim..İnşallah en kısa zamanda aranıza dönecem.
Kocaman öpüyorum canım.
Sevgilerimle..

GonuLunceLezzetLer hat gesagt…

Keşkül nefis görünüyor ellerine sağlık canım.Bu arada ilk sende gördüğüm daha sonradan ikizlerin annesi arkadaşımda da gördüğüm ve bayıldığım tarifi yaptım.Bakalım senin kadar güzel yapabilmişmiyim beklerim.İyi hafta sonları canım öpt...

meleginmarifetleri hat gesagt…

kevsercim yorumun için teşekkür ederim. oruna gelince başkaçocuk düşünmüyorum canım allah oğluma ömür versin hadi öpüyorum aslında mail atmak istedim ama sende mail adresi yok gelibe bilemedim ben hadi bayy

Cafe Gusto hat gesagt…

Kevser gerçekten süper olmuş.Ellerine sağlık..sevgiler..

Nilay Cinisli hat gesagt…

Güzel arkadaşım hem tarifin hem de resimlerin bir harika...Ellerine sağlık çok lezzetli görünüyor..Kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum ve Eldacığım ile seni öpüyorum..İyi hafta sonları

yasaminkiyisindan hat gesagt…

Selam..Keşkül çok güzel görünüyor..Eline sağlık..iyi hafta sonları..

hdidem hat gesagt…

kevsercim nefis olmuş yaa ellerine sağlık tarifi not ettim mutlaka deneyeceğim öptüm sevgiler

defneylebirlikte hat gesagt…

canım güzel yorumun için çok teşekkür deim.gelmişken şu harika keşkülden biraz yiyeyim bari.mis mis..

ikizlerinannesi hat gesagt…

kevserim
ellerine saglik canim ben bayilirim kesküle bir kasede bana vardir insallah sevgiler öptüm canim

tadinadoyamadım-dilek hat gesagt…

Canım
Ellerine sağlık.Çok severim keşkülü hımm olsada yesek şimdi :)

sevgiyle kal

tadinadoyamadım-dilek hat gesagt…

Canım
Ellerine sağlık.Çok severim keşkülü hımm olsada yesek şimdi :)

sevgiyle kal

Neşeli Sesler hat gesagt…

Ayy olsa da yesem şimdi bir tane
Çok güzel görünüyor gerçekten
Sevgiler

ilker'in mutfağı hat gesagt…

keşkül harika olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

lavantİn hat gesagt…

Kevser ellerine sağlık canım. Sütlü tatlıları çok sverim ama keşkül denemediklerimden. En kısa zamanda denerim inşallah.
Hayırlı geceler...

http://illedeyemek.blogcu.com/ hat gesagt…

Elinize sağlık çok güzel olmuş hem görüntü hemde lezzet süper,yiyenlere afiyetler olsun....

yeşim hat gesagt…

ben çok severim keşkülü ama yapılışını bilmiyordum
hemen kaydettim en kısa zamanda mutlaka denemeliyim
ellerine sağlık
sevgiler

Emel'in Mutfağı hat gesagt…

Kevser selam, keskule bayılırım, fotograflarını çok detaylı koymuşsun ben de boyle seviyorum, eline sağlık:) emel

http.//hunerlieller.net hat gesagt…

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 13

http://nasibim.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.
Akşamüstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler...
___________________________________________________
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
04.02.2008 - 10.02.2008 Tarihleri arasında
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ
http://hunerlieller.net BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI, KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK, VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ ''13" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI, TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM. CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI, GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR. BEN SİZE GERİ DÖNÜP, TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.
ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.SELAM VE SEVGİLERİMLE...

ayselce hat gesagt…

Selamlar Kevsercim,

nasil oldun? iyisin dimi hasta olayim deme, tamam :)

Ya inan evet Asure yapmakta nasip oldu,

ugrasmaya deydi gercekten... canim haklisin ben yaptim diye tabi ayrintili anlatirim, yazdigim gibi cogu kisiler cok kisa tuttu, hic düzgün bilgi alamadim, ondan dolayi benim sayfami bir acemi okursa, rahatlikla Asuresini detayli bir tarif ile yapabilir :))

nasilsin? neler yapiyorsun?

biz yine dün hamburgdaydik 3 eve baktik, birini cok begendim ama oturma odasi cok kücük, yani anliyacagin daha bakiniyoruz :))

1. mayisa kadar tasinmaliyiz... baya ugrastiriyor hamburga gidip gelmesi ya, ama bu günlerde biticek :))

herseyin hayirlisi... ailen nasil, elda esin, insaALLAH herkes iyidir...

Aksam Mac var, mac izleyenler bize gelicek :)) Galatasaray Fenerbahce maci :)

nedeni, esim ve ben zamaninda büyük bir plasma almisdik diagonali 1 metre 27 santim, hem dolby surroundda var, ondan dolayi mac günleri genelde bizde oluyor, abimler yigenlerim ve ablam geliyor :))

hadi sana iyi ve sakin bir pazar günü dilerim ve yarin icin güzel bir hafta baslangici...

iyi bak kendine,

sevgiler ve selamlar aysel...

not: hem istedigin kadar pasta hem istedigin kadar Asure alabilirsin, sayfama ugrarken istiyorum de hepsi senin :))

öptüm,

aysel

ebruakin hat gesagt…

Canım keşküle de yorum yazmadan gitmek haksızlık olurdu.
En sevdiğim tatlıdır diyebilirim.
Toz badem alır almaz senin tarifini de deneyeceğim.
Kucak dolusu sevgiler...

seo hat gesagt…

Süper görünüyor ellerine sağlık

Anonym hat gesagt…

Die rürup rente auch Basisrente genannt, ist neben der Riester Rente eine weitere staatlich geförderte Form der Altersvorsorge. Seit 2005 ist es möglich eine rürup rentenversicherung abzuschließen. Grundlage der Rürup-Förderung ist das Alterseinkünftegesetz und die Beschlüsse der Rürup-Kommission unter der Leitung des Ökonomen Bert Rürup.

fox tv canli yayin izle

Related Posts with Thumbnails

Hakkimda

Mein Bild
Merhaba! Cocuklugumdan beri baska insanlarin tencerelerinde neler piser veya buzdolablarinda neler neler var diye merak etmisimdir. Yakin oldugum insanlarin iste bu yerlerini de cekinmeden karistirmisimdir. Simdi ben büyüdüm, fakat meragim yine devam ediyor, bu yönümle de yine bir yanim cocuk kalmis sanirim. Simdi bu meraktan yola cikarak bende kendi mutfagimda sevdiklerim icin hazirladiklarimi kendi penceremden sizlere göstermeye calisacagim ve bu yolda hep birlikte ilerlemeye devam edecegim.

Benim Ayciceklerim

Benim Ayciceklerim

Follower

BLOG MANSET

Kategorilerim

Meine Blog-Liste